GRY 03/2003  Poradniki « 38 »  



Ceylon
Gates of The Lost City
The Hunter's Camp
The Paths of The Ancients
The Palace of Forgotten King
River of Fangs
Temple of The River Goddess
Into The Sacred Caverns
The Silent Guardians
The Idol of Kouru Watu

Prague
The Castle Gates
The Dungeon
The Courtyard
The Great Hall
The Library
The Astrologer's Clock #1
The Armory
The Astrologer's Clock #2
The Observatory
The Astrologer's Clock #3
Vega’s Tower
The Astrologer's Clock #4
The Laboratory

Istambul
Istambul Breakout
The Secret of The Mosque #1
The Secret of The Mosque #2
The Sunken Palace
The Gates of Neptune
The Fall of The Sea King
The Kraken’s Lair

Hong Kong
The Golden Lotus #1
The Golden Lotus #2
The Streets of Hong Kong #1
The Streets of Hong Kong #2

Peng Lai Lagoon
The Secret of Peng Lai Lagoon #1
The Secret of Peng Lai Lagoon #2
Iron Cross
The U-Boat Base #1
The U-Boat Base #2
Peng Lai Mountains
The Infiltration
Terror at 2000 Feet
The Airbase
Ascent to Adventure

Black Dragon Fortress
The Black Dragon Fortress
Call to Battle
The Tower of Storms
The Rescue

Temple of Kong Tien
Descent into Darkness
The Catacombs
The Dragon’s Claw
The Shadow of Kong Tien

The Emperor’s Tomb
Tomb of the First Emperor
The Path of Unseen Peril
The Bell of The Dead
Von Beck’s Revenge

The Netherwold
The Pillars of the Underworld
The Hearth of the Dragon
Rise of the Black Emperor

THE COURTYARD

Zadania:

- znajdź drogę do głównej części zamku

Spróbuj niezauważonym przekraść się do stojącej nieopodal ciężarówki, obok której błyskawicznie zaopatrz się w karabin i amunicję [071].


071

072

Rozpraw się z bardzo dużym oddziałem przeciwników. Po walce weź leżący na ciężarówce ładunek wybuchowy [072] i użyj go na położonej nieopodal studni [073]. Wskocz do środka. Podwodnym korytarzem przepłyń z powrotem do wnętrza zamku.


073

074

Wyjdź na brzeg, użyj dźwigni [074], przejdź przez otwartą bramę, użyj kolejnej dźwigni [075].


075


THE GREAT HALL

Zadania:

- znajdź drogę do zamkowej biblioteki

- znajdź klucz do drzwi biblioteki

W pokoju, w którym się znajdujesz pokonaj strażnika [076]. Zbiegnij po schodach na dół i otwórz wrota. W jadalni pokonaj przeciwnika. Wbiegnij po schodach na górę i idź przed siebie aż do kolejnych schodów w dół. Pokonaj strażnika (w pomieszczeniu na dole znajduje się źródełko). Następnie nie schodząc ze schodów użyj bata na wiszącej nad tobą belce [077], aby wejść na półkę nad schodami.


076

077

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 38 »