GRY 03/2003  Poradniki « 50 »  



Ceylon
Gates of The Lost City
The Hunter's Camp
The Paths of The Ancients
The Palace of Forgotten King
River of Fangs
Temple of The River Goddess
Into The Sacred Caverns
The Silent Guardians
The Idol of Kouru Watu

Prague
The Castle Gates
The Dungeon
The Courtyard
The Great Hall
The Library
The Astrologer's Clock #1
The Armory
The Astrologer's Clock #2
The Observatory
The Astrologer's Clock #3
Vega’s Tower
The Astrologer's Clock #4
The Laboratory

Istambul
Istambul Breakout
The Secret of The Mosque #1
The Secret of The Mosque #2
The Sunken Palace
The Gates of Neptune
The Fall of The Sea King
The Kraken’s Lair

Hong Kong
The Golden Lotus #1
The Golden Lotus #2
The Streets of Hong Kong #1
The Streets of Hong Kong #2

Peng Lai Lagoon
The Secret of Peng Lai Lagoon #1
The Secret of Peng Lai Lagoon #2
Iron Cross
The U-Boat Base #1
The U-Boat Base #2
Peng Lai Mountains
The Infiltration
Terror at 2000 Feet
The Airbase
Ascent to Adventure

Black Dragon Fortress
The Black Dragon Fortress
Call to Battle
The Tower of Storms
The Rescue

Temple of Kong Tien
Descent into Darkness
The Catacombs
The Dragon’s Claw
The Shadow of Kong Tien

The Emperor’s Tomb
Tomb of the First Emperor
The Path of Unseen Peril
The Bell of The Dead
Von Beck’s Revenge

The Netherwold
The Pillars of the Underworld
The Hearth of the Dragon
Rise of the Black Emperor

Kolejny raz używając bata przeskocz na drugą stronę sali [161], po czym przechodząc korytarzem podejdź do drugiej nogi posągu i podłuż tam ładunki.


161

162


Następnie wyjdź na nowo utworzony postument [162], a z niego wyskocz na półkę powyżej. Po pnączach wyjdź na górę [163] i biegnij przed siebie. Używając bata uderz swoim ciałem w posąg.


163


THE KRAKEN’S LAIR

Zadania:

- Pokonaj „Krakena”

- Odzyskaj trzeci fragment „Lustra Marzeń”

Stoczysz walkę z potworem morskim [164]. Na wstępie nie nurkuj, ale podpłyń do lewego brzegu i weź ładunki wybuchowe oraz udoskonaloną wersje harpuna [165].


164

165


Zanurkuj, pozwól, aby przyczepiło się do ciebie kilka meduz, z prądem podpływaj do kolejnych kolumn, montuj ładunki, po czym jak najszybciej odganiaj od swego ciała meduzy, zanim zostaniesz wciągnięty w paszczę potwora. Po zniszczeniu czterech kolumn pobiegnij do podestu i weź artefakt [166].


166

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 50 »