GRY 03/2003  Poradniki « 53 »  



Ceylon
Gates of The Lost City
The Hunter's Camp
The Paths of The Ancients
The Palace of Forgotten King
River of Fangs
Temple of The River Goddess
Into The Sacred Caverns
The Silent Guardians
The Idol of Kouru Watu

Prague
The Castle Gates
The Dungeon
The Courtyard
The Great Hall
The Library
The Astrologer's Clock #1
The Armory
The Astrologer's Clock #2
The Observatory
The Astrologer's Clock #3
Vega’s Tower
The Astrologer's Clock #4
The Laboratory

Istambul
Istambul Breakout
The Secret of The Mosque #1
The Secret of The Mosque #2
The Sunken Palace
The Gates of Neptune
The Fall of The Sea King
The Kraken’s Lair

Hong Kong
The Golden Lotus #1
The Golden Lotus #2
The Streets of Hong Kong #1
The Streets of Hong Kong #2

Peng Lai Lagoon
The Secret of Peng Lai Lagoon #1
The Secret of Peng Lai Lagoon #2
Iron Cross
The U-Boat Base #1
The U-Boat Base #2
Peng Lai Mountains
The Infiltration
Terror at 2000 Feet
The Airbase
Ascent to Adventure

Black Dragon Fortress
The Black Dragon Fortress
Call to Battle
The Tower of Storms
The Rescue

Temple of Kong Tien
Descent into Darkness
The Catacombs
The Dragon’s Claw
The Shadow of Kong Tien

The Emperor’s Tomb
Tomb of the First Emperor
The Path of Unseen Peril
The Bell of The Dead
Von Beck’s Revenge

The Netherwold
The Pillars of the Underworld
The Hearth of the Dragon
Rise of the Black Emperor

Wyjdź zatem na piaszczyste podłoże [181], z paczki weź apteczkę, wskocz na linę, a z niej na półkę skalną. Z niej na kolejną po przeciwnej stronie. Następnie dwukrotnie używając bata przeskocz nad wodą. Pokonaj dwóch nazistów, wespnij się na wyższą półkę, wejdź do bramy i przekrocz drzwi.


181



THE SECRET OF PEING LAI LAGOON : PART 2

Zadania:

- dojdź do wejścia do doku dla łodzi podwodnych na szczycie urwiska

- dostań się do „żurawia” i użyj go, aby dostać się do wejścia

Skręć w lewo i zasiądź za ckm-em [182]. Zabaw się w strzelnicę [183]. Po wybiciu wszystkich przeciwników zeskocz na ulicę i biegnij przed siebie.


182

183


Przebiegniesz przez jaskinię [184], po czym znajdziesz się na otwartym terenie. Pobiegnij w prawo, aby zejść na dół po półkach. W domku pokonaj przeciwnika i weź amunicję.


184

185


Następnie wejdź do windy [185] i pociągnij za dźwignię [186]. Po dojechaniu na szczyt stocz walkę z kolejnym nazistą i wejdź po drabinie, która jest na zewnętrznej lewej ścianie wieży [187].


186

187

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 53 »