GRY 03/2003  Poradniki « 68 »  



Ceylon
Gates of The Lost City
The Hunter's Camp
The Paths of The Ancients
The Palace of Forgotten King
River of Fangs
Temple of The River Goddess
Into The Sacred Caverns
The Silent Guardians
The Idol of Kouru Watu

Prague
The Castle Gates
The Dungeon
The Courtyard
The Great Hall
The Library
The Astrologer's Clock #1
The Armory
The Astrologer's Clock #2
The Observatory
The Astrologer's Clock #3
Vega’s Tower
The Astrologer's Clock #4
The Laboratory

Istambul
Istambul Breakout
The Secret of The Mosque #1
The Secret of The Mosque #2
The Sunken Palace
The Gates of Neptune
The Fall of The Sea King
The Kraken’s Lair

Hong Kong
The Golden Lotus #1
The Golden Lotus #2
The Streets of Hong Kong #1
The Streets of Hong Kong #2

Peng Lai Lagoon
The Secret of Peng Lai Lagoon #1
The Secret of Peng Lai Lagoon #2
Iron Cross
The U-Boat Base #1
The U-Boat Base #2
Peng Lai Mountains
The Infiltration
Terror at 2000 Feet
The Airbase
Ascent to Adventure

Black Dragon Fortress
The Black Dragon Fortress
Call to Battle
The Tower of Storms
The Rescue

Temple of Kong Tien
Descent into Darkness
The Catacombs
The Dragon’s Claw
The Shadow of Kong Tien

The Emperor’s Tomb
Tomb of the First Emperor
The Path of Unseen Peril
The Bell of The Dead
Von Beck’s Revenge

The Netherwold
The Pillars of the Underworld
The Hearth of the Dragon
Rise of the Black Emperor

THE NETHERWOLD



THE PILLARS OF THE UNDERWORLD

Zadania:

- przejdź „Mur Snów” aby odkryć „Kryptę Cesarza”

Już na początku stoczysz walkę z dwoma kamiennymi rycerzami, latającymi szkieletami (w tym jednym większym – niebieskim). Następnie użyj nietypowych dźwigni [287] w kolejności od prawej do lewej i szybko przeskocz po chwilowych platformach (będziesz musiał użyć bata). Następnie pojedynek z kolejnymi kamiennymi rycerzami, kolejnymi szkieletami i kolejne dźwignie [288], w kolejności 2, 4, 3, 1.



287

288


Znowu sytuacja się powtarza. Tym razem czterech rycerzy do pokonania. Kolejne szkielety i ich przywódca i oczywiście kolejne dźwignie [289]. Tym razem zacznij od prawej. Na przemian skacząc i używając bata przemieszczaj się po platformach. Dźwignie użyj w kolejności 3, 5, 4, 1, 2.



289




THE HEARTH OF THE DRAGON

Zadania:

- odzyskaj „Serce Smoka”

- ucieknij ze skarbem zachowując życie

Przez drzwi wbiegnij do kolejnej sali [290]. Weź do ręki artefakt. Sytuacja jest dosyć podobna do tej z mostem kilka etapów wstecz. Kolejne platformy złożone z kwadratów pokonuj przeskakując tylko i wyłącznie po tych podświetlonych na zielono [291].



290

291


W przejściach między platformami uważaj na wiązki wypuszczane ze smoczych głów. Po ukończeniu tego fragmentu po lewej stronie pomieszczenia możesz uzupełnić wodę, natomiast po prawej na stoliku leży artefakt – SHI HUANGDI CONG.

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 68 »