GRY 03/2003  Poradniki « 61 »  



Ceylon
Gates of The Lost City
The Hunter's Camp
The Paths of The Ancients
The Palace of Forgotten King
River of Fangs
Temple of The River Goddess
Into The Sacred Caverns
The Silent Guardians
The Idol of Kouru Watu

Prague
The Castle Gates
The Dungeon
The Courtyard
The Great Hall
The Library
The Astrologer's Clock #1
The Armory
The Astrologer's Clock #2
The Observatory
The Astrologer's Clock #3
Vega’s Tower
The Astrologer's Clock #4
The Laboratory

Istambul
Istambul Breakout
The Secret of The Mosque #1
The Secret of The Mosque #2
The Sunken Palace
The Gates of Neptune
The Fall of The Sea King
The Kraken’s Lair

Hong Kong
The Golden Lotus #1
The Golden Lotus #2
The Streets of Hong Kong #1
The Streets of Hong Kong #2

Peng Lai Lagoon
The Secret of Peng Lai Lagoon #1
The Secret of Peng Lai Lagoon #2
Iron Cross
The U-Boat Base #1
The U-Boat Base #2
Peng Lai Mountains
The Infiltration
Terror at 2000 Feet
The Airbase
Ascent to Adventure

Black Dragon Fortress
The Black Dragon Fortress
Call to Battle
The Tower of Storms
The Rescue

Temple of Kong Tien
Descent into Darkness
The Catacombs
The Dragon’s Claw
The Shadow of Kong Tien

The Emperor’s Tomb
Tomb of the First Emperor
The Path of Unseen Peril
The Bell of The Dead
Von Beck’s Revenge

The Netherwold
The Pillars of the Underworld
The Hearth of the Dragon
Rise of the Black Emperor

W pomieszczeniu pokonaj dwóch strażników [239], a następnie wychodząc i przeskakując po bambusowych rusztowaniach dojdź na szczyt, gdzie po raz kolejny użyj bata oraz nóg do utworzenia otworu w ścianie [240].


239

240

Podobnie użyj pnączy do wyjścia na górę. Na balkonie pokonaj dwóch strażników (jeden pozostawi po sobie kuszę). Następnie przez drzwi po lewej wejdź do pomieszczenia, uzupełnij zapas wody, przeszukaj paczki. W kolejnym pomieszczeniu pokonaj dwóch strażników. Następnie wyjdź i zbiegnij w dół. Wejdź przez pierwsze dające się otworzyć drzwi do środka, zlikwiduj wroga i użyj dźwigni [241]. Następnie zejdź jeszcze niżej i przejdź przez drzwi [242].


241

242

Przeszukaj paczki, załatw strażników i użyj dźwigni [243]. Wyjdź z pomieszczenia, wejdź na drewnianą kładkę. Z niej przy użyciu bata przeskocz do kanału [244], z którego wcześniej lała się woda.


243

244


CALL TO BATTLE

Zadanie:

- dostań się na podstawę pagody i rozpocznij wspinaczkę na szczyt

Wybierając obojętnie którą z dróg wyjdź na powierzchnię. Pokonaj spacerujących po dziedzińcu strażników. W centralnym miejscu dziedzińca na oszklonym piedestale znajduje się artefakt – QI MARBLE STELA. Na lewo znajduje się pomieszczenie z paczkami, strażnikiem i materiałami wybuchowymi [245].

245

246

Nie zważając na kolejnych pojawiających się strażników udaj się najbardziej w prawo od dziedzińca gdzie znajdziesz źródełko oraz podest, po którym dostaniesz się na rusztowanie [246]. Po nim to dostaniesz się na dach.

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 61 »