GRY 03/2003  Poradniki « 58 »  



Ceylon
Gates of The Lost City
The Hunter's Camp
The Paths of The Ancients
The Palace of Forgotten King
River of Fangs
Temple of The River Goddess
Into The Sacred Caverns
The Silent Guardians
The Idol of Kouru Watu

Prague
The Castle Gates
The Dungeon
The Courtyard
The Great Hall
The Library
The Astrologer's Clock #1
The Armory
The Astrologer's Clock #2
The Observatory
The Astrologer's Clock #3
Vega’s Tower
The Astrologer's Clock #4
The Laboratory

Istambul
Istambul Breakout
The Secret of The Mosque #1
The Secret of The Mosque #2
The Sunken Palace
The Gates of Neptune
The Fall of The Sea King
The Kraken’s Lair

Hong Kong
The Golden Lotus #1
The Golden Lotus #2
The Streets of Hong Kong #1
The Streets of Hong Kong #2

Peng Lai Lagoon
The Secret of Peng Lai Lagoon #1
The Secret of Peng Lai Lagoon #2
Iron Cross
The U-Boat Base #1
The U-Boat Base #2
Peng Lai Mountains
The Infiltration
Terror at 2000 Feet
The Airbase
Ascent to Adventure

Black Dragon Fortress
The Black Dragon Fortress
Call to Battle
The Tower of Storms
The Rescue

Temple of Kong Tien
Descent into Darkness
The Catacombs
The Dragon’s Claw
The Shadow of Kong Tien

The Emperor’s Tomb
Tomb of the First Emperor
The Path of Unseen Peril
The Bell of The Dead
Von Beck’s Revenge

The Netherwold
The Pillars of the Underworld
The Hearth of the Dragon
Rise of the Black Emperor

Na jego końcu wejdź na paczę, przeskocz na łańcuch, a z niego na platformę. Z platformy przy pomocy bata przedostań się do szybu wentylacyjnego. Przeturlaj się pod wiatrakiem i biegnij do przodu. Korzystając z bata przeskocz na zawieszoną przy suficie platformę. Pokonaj stacjonującego na niej strażnika. Dwukrotne użycie bata i przeskok na platformę po drugiej stronie [216]. Zbiegnij teraz w dół, pokonaj nazistę i przejdź przez drzwi na końcu tej platformy. W pomieszczeniu pociągnij za dźwignię [217].


216

217

Wybiegnij z niego drugą z możliwych dróg tzn. korytarzem w dół. Tam w jednej z paczek znajdziesz apteczkę. Wyjdź teraz do głównej sali z generatorami. Biegnij środkowym pasem, na jego końcu użyj dźwigni [218] i wróć do schodów, które wyprowadzą cię z kompleksu generatorów [219].


218

219

Znaną ci już drogą wróć do hali z kolejką linową. Wróć do pomieszczenia z samego początku etapu i ponownie pociągnij za dźwignię [220]. Rozprawiając się ze strażnikami skieruj się do wagonika kolejki [221].


220

221


TERROR AT 2000 FEET

Zadania:

- Przetrwaj tak długo, aby kolejka linowa dojechała do głównej bazy

Zaraz na początku po swojej prawej stronie zobaczysz drugi wagonik kolejki [222]. Przeskocz na niego, pokonaj dwóch nazistów (najlepiej zrzuć).


222

223

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 58 »