GRY 03/2003  Poradniki « 40 »  



Ceylon
Gates of The Lost City
The Hunter's Camp
The Paths of The Ancients
The Palace of Forgotten King
River of Fangs
Temple of The River Goddess
Into The Sacred Caverns
The Silent Guardians
The Idol of Kouru Watu

Prague
The Castle Gates
The Dungeon
The Courtyard
The Great Hall
The Library
The Astrologer's Clock #1
The Armory
The Astrologer's Clock #2
The Observatory
The Astrologer's Clock #3
Vega’s Tower
The Astrologer's Clock #4
The Laboratory

Istambul
Istambul Breakout
The Secret of The Mosque #1
The Secret of The Mosque #2
The Sunken Palace
The Gates of Neptune
The Fall of The Sea King
The Kraken’s Lair

Hong Kong
The Golden Lotus #1
The Golden Lotus #2
The Streets of Hong Kong #1
The Streets of Hong Kong #2

Peng Lai Lagoon
The Secret of Peng Lai Lagoon #1
The Secret of Peng Lai Lagoon #2
Iron Cross
The U-Boat Base #1
The U-Boat Base #2
Peng Lai Mountains
The Infiltration
Terror at 2000 Feet
The Airbase
Ascent to Adventure

Black Dragon Fortress
The Black Dragon Fortress
Call to Battle
The Tower of Storms
The Rescue

Temple of Kong Tien
Descent into Darkness
The Catacombs
The Dragon’s Claw
The Shadow of Kong Tien

The Emperor’s Tomb
Tomb of the First Emperor
The Path of Unseen Peril
The Bell of The Dead
Von Beck’s Revenge

The Netherwold
The Pillars of the Underworld
The Hearth of the Dragon
Rise of the Black Emperor

Następnie podejdź do półki z książkami w centrum balkonu [084] i przywierając do ściany przejdź po gzymsie do drabiny między regałami [085]. Wyjdź na górę i użyj dźwigni [086].


085

086

Zejdź teraz na dół i uważając na dwóch przeciwników weź książkę z nowo otwartej części pomieszczenia [087]. Wejdź teraz na środkowy poziom balkonów. W jego odnodze użyj dźwigni i przeskocz na drugą stronę. W odnodze użyj książki. W apartamencie zabierz ze stołu mapę. Korzystając z tej samej drogi wróć do głównych pomieszczeń biblioteki. Na dole otwarto przejście. Uważając na strażników skorzystaj z niego [088]. Następnie otwórz drzwi.


087

088


THE ASTROLOGER’S CLOCK

Zadania:

- zdobądź pierwszy z czterech przedmiotów – kluczy, który pozwoli ci dostać się do „Laboratorium Alchemicznego”

- rozwiąż pierwszą zagadkę „Astrologicznego Zegara”

- dostań się do „Alchemicznego Laboratorium”

Z centralnego miejsca sali zabierz koronę [089], po czym błyskawicznie biegnij w stronę zamykających się drzwi. Będzie konieczne użycie przewrotu [090].


089

090

Następnie użyj dźwigni znajdującej się pod zegarem, a wyłaniającej się z płomieni postaci [091] przekaż koronę. Teraz za pomocą trzech dźwigni [092] masz możliwość przestawiania godziny na zegarze. Ramię z księżycem to godziny, słońce – minuty. Wybierz byka i ustaw godzinę czwartą dziesięć. Przejdź przez otwarte drzwi.


091

092

 

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 40 »