GRY 03/2003  Poradniki « 34 »  



Ceylon
Gates of The Lost City
The Hunter's Camp
The Paths of The Ancients
The Palace of Forgotten King
River of Fangs
Temple of The River Goddess
Into The Sacred Caverns
The Silent Guardians
The Idol of Kouru Watu

Prague
The Castle Gates
The Dungeon
The Courtyard
The Great Hall
The Library
The Astrologer's Clock #1
The Armory
The Astrologer's Clock #2
The Observatory
The Astrologer's Clock #3
Vega’s Tower
The Astrologer's Clock #4
The Laboratory

Istambul
Istambul Breakout
The Secret of The Mosque #1
The Secret of The Mosque #2
The Sunken Palace
The Gates of Neptune
The Fall of The Sea King
The Kraken’s Lair

Hong Kong
The Golden Lotus #1
The Golden Lotus #2
The Streets of Hong Kong #1
The Streets of Hong Kong #2

Peng Lai Lagoon
The Secret of Peng Lai Lagoon #1
The Secret of Peng Lai Lagoon #2
Iron Cross
The U-Boat Base #1
The U-Boat Base #2
Peng Lai Mountains
The Infiltration
Terror at 2000 Feet
The Airbase
Ascent to Adventure

Black Dragon Fortress
The Black Dragon Fortress
Call to Battle
The Tower of Storms
The Rescue

Temple of Kong Tien
Descent into Darkness
The Catacombs
The Dragon’s Claw
The Shadow of Kong Tien

The Emperor’s Tomb
Tomb of the First Emperor
The Path of Unseen Peril
The Bell of The Dead
Von Beck’s Revenge

The Netherwold
The Pillars of the Underworld
The Hearth of the Dragon
Rise of the Black Emperor

Korzystając z półki skalnej dostań się do porastających skałę pnączy [040]. Przeskocz na lianę, wespnij się wyżej i zeskocz na trwałą powierzchnię. W kolejnej sali skręć w lewo by napełnić manierkę wodą, a następnie w prawo. Przesuń dźwignię [041].


040

041

Zaczekaj aż klatka zjedzie na dół [042]. Pociągnij jeszcze raz dźwignię i wejdź na dach klatki. Przywita cię trzech myśliwych. Pociągnij za kolejną dźwignię znajdującą się przy jednej ze ścian sali [043], po czym przejdź przez nowo otwartą bramę.


042

043



THE SILENT GUARDIANS

Zadania:

- przetrwaj próbę „Milczących Strażników”

- znajdź drogę do „Świętego Jeziora”

Skręć w prawo. Twoim oczom ukaże się pierwszy ze strażników. Wystarczy skorzystać z trawiastego podłoża, aby nie ucierpieć [044]. Skręć w kolejne prawo. Podejdź do gzymsu po prawej, chwyć się i przejdź na jego drugi koniec. Następnie podnieś z ziemi jedną z czaszek, rzuć i w tym samym momencie przebiegnij na widoczne niedaleko kolejne trawiaste miejsce. Manewr powtórz, aby wbiec do kolejnej sali. Tym razem skręć w lewo. Skorzystaj ze schodów, na których stocz walkę z myśliwym. Kiedy dojdziesz na szczyt w kolejnej sali czeka na ciebie przeciwnik oraz źródełko z zapasem świeżej wody. W sąsiedniej sali stosując wcześniej poznaną taktykę z rzutem czaszką przebiegaj na kolejne trawiaste wysepki [045] do momentu wyjścia na podwyższenie. Przerzuć czaszkę nad przepaścią, po czym przeskocz na jej drugą stronę. Użycie kolejnej czaszki zaowocuje przedostaniem się na bezpieczny grunt.


044

045


THE IDOL OF KOURU WATU

Zadania:

- zdobądź bożka „Kouru Watu”, uważając, aby nie stracić swojego życia

Idź przed siebie. Na pewno nie uda ci się przeoczyć gigantycznego krokodyla, który właśnie zniszczył jedyny most prowadzący do ołtarza, na którym znajduje się bożek. Zaczekaj aż krokodyl zniknie z twojego pola widzenia, po czym wskocz do wody i udaj się do sąsiadującej z basenem ogromnego doku dla krokodyla. Zaczekaj teraz aż do niego wpłynie [046] (możesz zwabić go rzucając do wody czaszki [047]).

046

047

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 34 »