GRY 03/2003  Poradniki « 32 »  



Ceylon
Gates of The Lost City
The Hunter's Camp
The Paths of The Ancients
The Palace of Forgotten King
River of Fangs
Temple of The River Goddess
Into The Sacred Caverns
The Silent Guardians
The Idol of Kouru Watu

Prague
The Castle Gates
The Dungeon
The Courtyard
The Great Hall
The Library
The Astrologer's Clock #1
The Armory
The Astrologer's Clock #2
The Observatory
The Astrologer's Clock #3
Vega’s Tower
The Astrologer's Clock #4
The Laboratory

Istambul
Istambul Breakout
The Secret of The Mosque #1
The Secret of The Mosque #2
The Sunken Palace
The Gates of Neptune
The Fall of The Sea King
The Kraken’s Lair

Hong Kong
The Golden Lotus #1
The Golden Lotus #2
The Streets of Hong Kong #1
The Streets of Hong Kong #2

Peng Lai Lagoon
The Secret of Peng Lai Lagoon #1
The Secret of Peng Lai Lagoon #2
Iron Cross
The U-Boat Base #1
The U-Boat Base #2
Peng Lai Mountains
The Infiltration
Terror at 2000 Feet
The Airbase
Ascent to Adventure

Black Dragon Fortress
The Black Dragon Fortress
Call to Battle
The Tower of Storms
The Rescue

Temple of Kong Tien
Descent into Darkness
The Catacombs
The Dragon’s Claw
The Shadow of Kong Tien

The Emperor’s Tomb
Tomb of the First Emperor
The Path of Unseen Peril
The Bell of The Dead
Von Beck’s Revenge

The Netherwold
The Pillars of the Underworld
The Hearth of the Dragon
Rise of the Black Emperor

RIVER OF FANGS

Zadania:

- zlokalizuj wejście do jaskini „Bogini Rzeki”

Biegnij przed siebie. Używając klawiszy kierunku oraz przewrotu pokonaj pułapki w postaci wyskakujących z podłogi kolców [025]. Następnie stocz pojedynek z trzema przeciwnikami. Zbierz porzucony przez jednego z nich rewolwer i przesuń dźwignię [026] .


025

026

Na prawo od otwartych przez ciebie wrót możesz uzupełnić zapas wody. Teraz wyjdź na świeże powietrze. W obozie pokonaj dwóch myśliwych. Przeszukaj paczki w namiotach. Zdobędziesz bardziej pojemną manierkę oraz amunicję do rewolweru. Znajdującego się przed tobą mostu [027] przejść nie sposób. Uważając na krokodyle przepłyń rzeką w dół do samego końca i wyjdź na pierwszy możliwy suchy skrawek lądu. Następnie przeskakując po półkach skalnych [028] przedostań się do wnętrza świątyni.


027

028

Tam stocz kolejną walkę z myśliwymi. Przeszukaj paczki i przesuń dźwignie [029] po dwóch stronach sali. Przez otwarty luk w podłodze [030] wskocz do wody.


029

030


TEMPLE OF THE RIVER GODDESS

Zadania:

- otwórz świątynię „Kouru Watu”

Płyń w jedynym możliwym kierunku i uważając na krokodyle wyjdź na brzeg [031]. W paczce znajdziesz amunicję. Następnie wyjdź po schodach na górę i pokonaj dwóch przeciwników. Przeszukaj kolejne paczki. Następnie użyj dźwigni znajdującej się w centralnym miejscu u podnóża bramy. Po opuszczonej właśnie klatce [032] przeskocz do niedostępnego wcześniej obszaru.


031

032

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 32 »