Przy omijaniu tych wszystkich niedogodności
niezbędne jest używanie przewrotu. Po dotarciu do celu możesz
wyjść po schodach w prawo do źródełka. Pociągnij także za
dźwignię znajdującą się w centrum pomieszczenia. Obok wspomnianego
już źródełka otwarło się przejście, którym wydostaniesz się
na początek planszy. Ponownie za pomocą bata przeskocz na
druga stronę pomieszczenia i w otwartej luce użyj dźwigni
[063]. Pobiegnij do nowo otwartych
drzwi załatwiając po drodze dwóch przeciwników. Biegnąc przed
siebie trafisz do miejsca z wielką przepaścią i podwieszoną
do sufitu klatką [064].

|

|
063
|
064
|
Przy użyciu podskoku i bata przenieś się na widoczną po drugiej
stronie półkę z drzwiami. Następnie przywierając do ściany
przejdź po gzymsie [065], wyjdź po
schodach do pomieszczenia i użyj dźwigni [066].

|

|
065
|
066
|
Wróć po gzymsie do miejsca z zamkniętymi drzwiami, przeskocz
na łańcuch [067]. Musisz wspiąć się
teraz wyżej i przeskoczyć na otaczający gzyms. Wespnij się
na niego i wejdź przez otwór. W korytarzu stocz walkę z trzema
strażnikami. W jego środkowej części w prawej wnęce przesuń
dźwignię. Pobiegnij do jego końca i skręć w korytarz po prawej.
Dojdziesz do ogromnej celi ze szkieletami i szczurami. Wejdź
na położony w centrum sali podest [068]
i użyj dźwigni [069] tak,
aby po twojej prawej stronie zwisały w dół dwa łańcuchy.

|

|
067
|
068
|
Przeskocz na drugi z nich, wespnij się wyżej i przeskocz na
wiszącą pod sufitem półkę. Użyj dźwigni. Wróć teraz na centralny
podest i ustaw dźwignię w ten sposób, aby łańcuchy wisiały
po twojej lewej. Po nich przedostań się do otwartego przed
chwilą pomieszczenia, użyj dźwigni [070]
i skieruj się do drzwi.

|

|
069
|
070
|
|