GRY 03/2003  Poradniki « 65 »  



Ceylon
Gates of The Lost City
The Hunter's Camp
The Paths of The Ancients
The Palace of Forgotten King
River of Fangs
Temple of The River Goddess
Into The Sacred Caverns
The Silent Guardians
The Idol of Kouru Watu

Prague
The Castle Gates
The Dungeon
The Courtyard
The Great Hall
The Library
The Astrologer's Clock #1
The Armory
The Astrologer's Clock #2
The Observatory
The Astrologer's Clock #3
Vega’s Tower
The Astrologer's Clock #4
The Laboratory

Istambul
Istambul Breakout
The Secret of The Mosque #1
The Secret of The Mosque #2
The Sunken Palace
The Gates of Neptune
The Fall of The Sea King
The Kraken’s Lair

Hong Kong
The Golden Lotus #1
The Golden Lotus #2
The Streets of Hong Kong #1
The Streets of Hong Kong #2

Peng Lai Lagoon
The Secret of Peng Lai Lagoon #1
The Secret of Peng Lai Lagoon #2
Iron Cross
The U-Boat Base #1
The U-Boat Base #2
Peng Lai Mountains
The Infiltration
Terror at 2000 Feet
The Airbase
Ascent to Adventure

Black Dragon Fortress
The Black Dragon Fortress
Call to Battle
The Tower of Storms
The Rescue

Temple of Kong Tien
Descent into Darkness
The Catacombs
The Dragon’s Claw
The Shadow of Kong Tien

The Emperor’s Tomb
Tomb of the First Emperor
The Path of Unseen Peril
The Bell of The Dead
Von Beck’s Revenge

The Netherwold
The Pillars of the Underworld
The Hearth of the Dragon
Rise of the Black Emperor

Jest widoczny jedynie jako czerwona poświata, a w dodatku jest dość krety, więc nie wystarczy biec prosto przed siebie. Zapal dwa kagany. Ku twojemu zdziwieniu fragmenty mostu zaczną się poruszać, we właściwych momentach musisz przedostawać się na kolejne części mostu. Po powrocie do głównej sali możesz w końcu rozwiązać zagadkę. Oddaj widok, a ujrzysz na ziemi wokół postumentu właściwy układ okręgów [266]. Nie pozostaje ci nic innego niż przenieść ten schemat w rzeczywistość [267].


266

267

Zbierz artefakt – PACHENG [268], który jednocześnie będzie twoją bronią. Skorzystaj z otwartych drzwi. Stocz pojedynek z pokaźną liczbą nieumarłych (za po mocą nowej broni likwidujesz także ogniste szkielety, które powoływały ich do życia). Biegnij znajomą drogą do sal z gongiem, zlikwiduj dwóch przeciwników i przejdź przez otwarte drzwi do sali z kolumnami. Czeka tam na ciebie dwóch kolejnych nieumarłych oraz latające szkielety. Po walce wejdź do powstałego w grobowcu przejścia.


268



THE SHADOW OF KONG TIEN

Zadania:

- zniszcz trzy „Smocze Kule”, aby uwolnić Mei Ying spod kontroli demona

Tylko na pozór ten demon [269] wydaje się wy trudnym przeciwnikiem. Pokonanie go jednak nie jest trudne. Latające szkielety pokonujesz uderzając w nie swoją najnowszą bronią. Przed niebieskimi kulami chowaj się tuz za kolumnami. Kiedy demon ma zamiar wysłać w ciebie potężną wiązkę energii stawaj za kolumną [270].


269

270

Po zakończeniu ataku jest on przez chwile pozbawiony pola ochronnego. W tym momencie musisz oddać w niego celny rzut, następnie rzucasz ostrzem w jedno z trzech zwierciadeł, co powoduje jego rozbicie [271]. Operacje musisz powtórzyć trzykrotnie.


271

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 65 »