GRY 03/2003  Poradniki « 67 »  



Ceylon
Gates of The Lost City
The Hunter's Camp
The Paths of The Ancients
The Palace of Forgotten King
River of Fangs
Temple of The River Goddess
Into The Sacred Caverns
The Silent Guardians
The Idol of Kouru Watu

Prague
The Castle Gates
The Dungeon
The Courtyard
The Great Hall
The Library
The Astrologer's Clock #1
The Armory
The Astrologer's Clock #2
The Observatory
The Astrologer's Clock #3
Vega’s Tower
The Astrologer's Clock #4
The Laboratory

Istambul
Istambul Breakout
The Secret of The Mosque #1
The Secret of The Mosque #2
The Sunken Palace
The Gates of Neptune
The Fall of The Sea King
The Kraken’s Lair

Hong Kong
The Golden Lotus #1
The Golden Lotus #2
The Streets of Hong Kong #1
The Streets of Hong Kong #2

Peng Lai Lagoon
The Secret of Peng Lai Lagoon #1
The Secret of Peng Lai Lagoon #2
Iron Cross
The U-Boat Base #1
The U-Boat Base #2
Peng Lai Mountains
The Infiltration
Terror at 2000 Feet
The Airbase
Ascent to Adventure

Black Dragon Fortress
The Black Dragon Fortress
Call to Battle
The Tower of Storms
The Rescue

Temple of Kong Tien
Descent into Darkness
The Catacombs
The Dragon’s Claw
The Shadow of Kong Tien

The Emperor’s Tomb
Tomb of the First Emperor
The Path of Unseen Peril
The Bell of The Dead
Von Beck’s Revenge

The Netherwold
The Pillars of the Underworld
The Hearth of the Dragon
Rise of the Black Emperor

Następnie trzymając dalej artefakt w dłoni zeskocz na pojawiającą się półkę z niej na kolejne po drugiej stronie. Zejdź na najniżej położoną. Następnie przywierając do ściany przejdź po gzymsie [280] na następną półkę. Z niej przy pomocy bata przeskocz na kolejną, a następnie na schody. Po schodach na górę. Wespnij się do luki w ścianie, aby pociągnąć za dźwignię [281].


280

281

Pojawi się podłoga i bez przeszkód przejdziesz do następnej sali. Schowaj artefakt, wyjmij broń i pokonaj trzech strażników. Podejdź do drzwi. Pojawi się kolejnych trzech, a po nich latające szkielety i nieumarli. Następnie pociągnij za dźwignię i przejdź przez drzwi.



THE BELL OF THE DEAD

Zadania:

- rozwiąż zagadkę „Duchowych Dzwonów”

- znajdź drogę do „Labiryntu Terracotty”

W sali w której się znajdujesz pokonaj dwóch nieumarłych i biegnij dalej przed siebie. Zbiegnij na dół po podeście i przejdź przez drzwi. Na dziedzińcu pokonaj dwóch kamiennych rycerzy i przejdź przez otwarte drzwi [282]. Weź do ręki artefakt - zobaczysz most prowadzący do dzwonków w prawej górnej części sali [283].


282

283

Uderz w dzwonki [284] w kolejności 1, 3, 5. Następnie przejdź po mostku do lewej dolnej części sali i uderz w dzwonki w kolejności 2, 4, 5, 1. Teraz idź do dzwonków w prawym dolnym rogu. Ich kolejność to 2, 4, 3, 5, 1. W ostatnie dzwonki, w lewej górnej części sali uderz w takim oto porządku: 3, 2, 1, 5, 4. Kolejne przejście stanie przed tobą otworem.


284



VON BECK’S REVENGE

Zadania:

- przetrwaj „gniew” Von Beck’a

- zlokalizuj portal prowadzący do zaświatów

Przeskocz za pomocą bata przepaść. Czeka cię teraz ucieczka przez dziwnie zmodyfikowanym czołgiem. Będziesz musiał wykazać się dużą zręcznością przeskakując nad przepaściami [285] i wykonując dalekie loty za pomocą bata [286]. Bieg zakończysz zjazdem po pochylni zakończonym skokiem i użyciem bata. Następnie przebiegnij przez szereg wrót by w końcu przejść przez portal.


285

286

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 67 »