GRY 03/2003  Poradniki « 39 »  



Ceylon
Gates of The Lost City
The Hunter's Camp
The Paths of The Ancients
The Palace of Forgotten King
River of Fangs
Temple of The River Goddess
Into The Sacred Caverns
The Silent Guardians
The Idol of Kouru Watu

Prague
The Castle Gates
The Dungeon
The Courtyard
The Great Hall
The Library
The Astrologer's Clock #1
The Armory
The Astrologer's Clock #2
The Observatory
The Astrologer's Clock #3
Vega’s Tower
The Astrologer's Clock #4
The Laboratory

Istambul
Istambul Breakout
The Secret of The Mosque #1
The Secret of The Mosque #2
The Sunken Palace
The Gates of Neptune
The Fall of The Sea King
The Kraken’s Lair

Hong Kong
The Golden Lotus #1
The Golden Lotus #2
The Streets of Hong Kong #1
The Streets of Hong Kong #2

Peng Lai Lagoon
The Secret of Peng Lai Lagoon #1
The Secret of Peng Lai Lagoon #2
Iron Cross
The U-Boat Base #1
The U-Boat Base #2
Peng Lai Mountains
The Infiltration
Terror at 2000 Feet
The Airbase
Ascent to Adventure

Black Dragon Fortress
The Black Dragon Fortress
Call to Battle
The Tower of Storms
The Rescue

Temple of Kong Tien
Descent into Darkness
The Catacombs
The Dragon’s Claw
The Shadow of Kong Tien

The Emperor’s Tomb
Tomb of the First Emperor
The Path of Unseen Peril
The Bell of The Dead
Von Beck’s Revenge

The Netherwold
The Pillars of the Underworld
The Hearth of the Dragon
Rise of the Black Emperor

Następnie przeskocz na drugą stronę sali. Idź przed siebie do kolejnej dużej sali. Po gzymsie [078] przedostań się na jej drugą stronę i użyj dźwigni, aby przerwać toczące się w doli sali spotkanie [079]. Przy pomocy bata przeskocz na łańcuch [080], wespnij się na jego górną część, a z niego na balkon po prawej stronie.


078

079

Wejdź w drzwi po lewej, tutaj napotkasz opór ze strony czterech przeciwników. Na szafce znajdziesz amunicję oraz nóż do rzucania. Na stoliczku przy oknie natomiast poszukiwany klucz [081].


080

081

Wyjdź teraz z pomieszczenia, przejdź przez drzwi po prawej, zbiegnij po znajomych schodach w dół [082] i przejdź przez drzwi na lewo od nich.


082


THE LIBRARY

Zadania:

- znajdź mapę zamku

- znajdź drogę do „Laboratorium Alchemicznego”

- znajdź przedmiot do otwarcia fałszywej biblioteczki

Wejdź na teren biblioteki i stocz walkę ze strażnikiem. Zejdź na dół po schodach i skieruj się do drzwi po lewej. Znajduję się tam źródełko oraz strażnik. Wróć do głównej sali, podejdź do lewej strony podwyższeń znajdujących się nad kominkiem [083] i wespnij się nich. Następnie przy pomocy bata wskocz na balkon. Pokonaj strażnika. Następnie po drabinie wejdź na wyższy poziom balkonów. Używając bata i żyrandolu przedostań się na drugą stroną.


083

084

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 39 »