THE ASTROLOGER’S CLOCK : PART 4
Zadania:
- rozwiąż czwartą zagadkę „Astrologicznego
Zegara”
Po raz ostatni wezwij swojego przyjaciela, z
którym na pewno związałeś się już emocjonalnie i wręcz mu
ostatni z artefaktów [116]. Na zegarze
ustaw wagę i obie wskazówki zegara ustaw na dziesiątce.
|
116
|
THE LABORATORY
Zadania:
- odzyskaj drugi fragment „Lustra Marzeń”
Stoczysz walkę ze współczesnym Frankensteinem
[117]. Jego bronią są miotane w ciebie
kule ognia oraz co poniektóre meble oraz paczki. Jedynym sposobem
na pokonanie go są trzy celne rzuty fiolką z jakąś substancją
żrącą. Fiolki możesz odebrać w dwóch stanowiskach, w których
cały czas są produkowane. Po trzech celnych rzutach podnieś
z ziemi pręt – fragment zniszczonej aparatury [118].
|
|
117
|
118
|
Ponieważ na jego fragment znajduje się wspomniana
już substancja żrącą możesz bez przeszkód wyprowadzić kilka
celnych ‘combosów’ w stronę przeciwnika [119].
Kiedy już go zabijesz podnieś upuszczony przez niego DRAGON
SHARD [120]. Podejdź do drzwi.
|
|
119
|
120
|
ISTANBUL
ISTANBUL BREAKOUT
Zadania:
- ucieknij z celi i odzyskaj swój ekwipunek
- dostań się do zrujnowanego Meczetu
Po wyswobodzeniu się stocz walkę z dwoma Beduinami
[121]. Wyjdź z klatki, pokonaj kolejnego
z przeciwników i zbiegnij kilku poziomowymi schodami w dół.
Teraz malowniczymi zaułkami idź do przodu. Po drodze znajdziesz
granaty oraz karabin. Wyskocz na stół, a z niego na wyższy
poziom. Zabij jednego przeciwnika, a za pomocą zdobytego karabinu
drugiego na przeciwległym murze. Po schodach zbiegnij do wnętrza
budynku. Kierując się przed siebie w korytarzach pokonaj kilku
przeciwników. W ostatnim z pomieszczeń weź swoją torebkę,
amunicję i apteczkę. Teraz wyjdź na zewnątrz i użyj bata,
aby przeskoczyć na przeciwległy mur [122].
|
|
121
|
122
|
|