GRY 03/2003  Poradniki « 46 »  



Ceylon
Gates of The Lost City
The Hunter's Camp
The Paths of The Ancients
The Palace of Forgotten King
River of Fangs
Temple of The River Goddess
Into The Sacred Caverns
The Silent Guardians
The Idol of Kouru Watu

Prague
The Castle Gates
The Dungeon
The Courtyard
The Great Hall
The Library
The Astrologer's Clock #1
The Armory
The Astrologer's Clock #2
The Observatory
The Astrologer's Clock #3
Vega’s Tower
The Astrologer's Clock #4
The Laboratory

Istambul
Istambul Breakout
The Secret of The Mosque #1
The Secret of The Mosque #2
The Sunken Palace
The Gates of Neptune
The Fall of The Sea King
The Kraken’s Lair

Hong Kong
The Golden Lotus #1
The Golden Lotus #2
The Streets of Hong Kong #1
The Streets of Hong Kong #2

Peng Lai Lagoon
The Secret of Peng Lai Lagoon #1
The Secret of Peng Lai Lagoon #2
Iron Cross
The U-Boat Base #1
The U-Boat Base #2
Peng Lai Mountains
The Infiltration
Terror at 2000 Feet
The Airbase
Ascent to Adventure

Black Dragon Fortress
The Black Dragon Fortress
Call to Battle
The Tower of Storms
The Rescue

Temple of Kong Tien
Descent into Darkness
The Catacombs
The Dragon’s Claw
The Shadow of Kong Tien

The Emperor’s Tomb
Tomb of the First Emperor
The Path of Unseen Peril
The Bell of The Dead
Von Beck’s Revenge

The Netherwold
The Pillars of the Underworld
The Hearth of the Dragon
Rise of the Black Emperor

THE SECRET OF THE MOSQUE : PART 2

Zadania:

- dostań się do „żurawia” i użyj go do zejścia na dół

Rozpraw się z dwoma przeciwnikami. Biegnij przed siebie, przewrotem pokonaj szparę w dole ściany i weź artefakt – OTTOMAN SEAL [130]. Następnie wróć do sali z bambusowymi rusztowaniami [131].


130

131

Wyjdź po jednym z nich na górę, następnie dzięki batowi przeskocz na drugą stronę pomieszczenia. Weź duży rozbieg i przeskocz na kolejną z platform, a następnie przejdź przez przejście w ścianie [132]. Chwyć znajdującego się pod nią gzymsu, wespnij się na górę i przejdź przez kolejną przejście w ścianie. Kolejny rozbieg i kolejny daleki skok. Zeskocz na rusztowanie, przy pomocy bata przeskocz do korytarza naprzeciwko ciebie i biegnij przed siebie. Teraz skocz przed siebie starając się wylądować na paczkach. Pokonaj trzech nazistów. Windą zjedzie dwóch kolejnych. Po rozprawieniu się z nimi uzupełnij wodą z fontanny menażkę, a następnie skieruj swe kroki do windy [133].


132

133

Pociągnij za dźwignię [134]. Po dojechaniu na górę idź przed siebie. Skorzystaj z drabiny, wejdź do wnętrza dźwigu i wejdź do kabiny sterującej. Skorzystaj z dźwigni. Chwytakiem złap wielką marmurową głowę [135] i przenieś ją nad dziurę w ziemi. Następnie opuszczona zostanie drabina i zejdzie po niej dwóch nazistów. Pokonaj ich i wejdź po drabinie na dach dźwigu. Korzystając z następnej drabiny wejdź na ramię dźwigu, z którego przy pomocy bata dostań się na marmurową głowę.


134

135


THE SUNKEN PALACE

Zadania:

- znajdź mapę „Zatopionego Miasta”

- zrób sobie wejście do pałacu „Belisariusa”

Z wody wyjdź na brzeg. W paczce znajdziesz apteczkę, weź także butle z tlenem [136]. Wskocz do wody po drugiej stronie, przepłyń przez bramę i uważając na rekiny popłyń w lewo, a następnie skręć w prawo. Wyjdź na ląd. Po schodach wbiegnij na platformę. Pokonaj przeciwnika, wejdź do domku skąd zabierz harpun, amunicję do niego oraz poszukiwaną przez ciebie mapę. Wyjdź z domku drugimi drzwiami i przeturlaj się przez szparę w ścianie [137], po czym uzupełnij zapas wody.


136

137

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 46 »