GRY 03/2003  Poradniki « 38 »  

THE COURTYARD

Zadania:

- znajdź drogę do głównej części zamku

Spróbuj niezauważonym przekraść się do stojącej nieopodal ciężarówki, obok której błyskawicznie zaopatrz się w karabin i amunicję [071].


071

072

Rozpraw się z bardzo dużym oddziałem przeciwników. Po walce weź leżący na ciężarówce ładunek wybuchowy [072] i użyj go na położonej nieopodal studni [073]. Wskocz do środka. Podwodnym korytarzem przepłyń z powrotem do wnętrza zamku.


073

074

Wyjdź na brzeg, użyj dźwigni [074], przejdź przez otwartą bramę, użyj kolejnej dźwigni [075].


075


THE GREAT HALL

Zadania:

- znajdź drogę do zamkowej biblioteki

- znajdź klucz do drzwi biblioteki

W pokoju, w którym się znajdujesz pokonaj strażnika [076]. Zbiegnij po schodach na dół i otwórz wrota. W jadalni pokonaj przeciwnika. Wbiegnij po schodach na górę i idź przed siebie aż do kolejnych schodów w dół. Pokonaj strażnika (w pomieszczeniu na dole znajduje się źródełko). Następnie nie schodząc ze schodów użyj bata na wiszącej nad tobą belce [077], aby wejść na półkę nad schodami.


076

077

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 38 »