GRY 03/2003  Poradniki « 47 »  



Ceylon
Gates of The Lost City
The Hunter's Camp
The Paths of The Ancients
The Palace of Forgotten King
River of Fangs
Temple of The River Goddess
Into The Sacred Caverns
The Silent Guardians
The Idol of Kouru Watu

Prague
The Castle Gates
The Dungeon
The Courtyard
The Great Hall
The Library
The Astrologer's Clock #1
The Armory
The Astrologer's Clock #2
The Observatory
The Astrologer's Clock #3
Vega’s Tower
The Astrologer's Clock #4
The Laboratory

Istambul
Istambul Breakout
The Secret of The Mosque #1
The Secret of The Mosque #2
The Sunken Palace
The Gates of Neptune
The Fall of The Sea King
The Kraken’s Lair

Hong Kong
The Golden Lotus #1
The Golden Lotus #2
The Streets of Hong Kong #1
The Streets of Hong Kong #2

Peng Lai Lagoon
The Secret of Peng Lai Lagoon #1
The Secret of Peng Lai Lagoon #2
Iron Cross
The U-Boat Base #1
The U-Boat Base #2
Peng Lai Mountains
The Infiltration
Terror at 2000 Feet
The Airbase
Ascent to Adventure

Black Dragon Fortress
The Black Dragon Fortress
Call to Battle
The Tower of Storms
The Rescue

Temple of Kong Tien
Descent into Darkness
The Catacombs
The Dragon’s Claw
The Shadow of Kong Tien

The Emperor’s Tomb
Tomb of the First Emperor
The Path of Unseen Peril
The Bell of The Dead
Von Beck’s Revenge

The Netherwold
The Pillars of the Underworld
The Hearth of the Dragon
Rise of the Black Emperor

Wróć na platformę i wskocz do wody. Musisz zdobyć ładunki wybuchowe pilnowane przez dwóch przeciwników. Pokonaj ich za pomocą harpuna i zbierz to, co po nich zostało oraz materiały wybuchowe [138]. Z ładunkami wróć na początek planszy. Popłyń do wielkiego obelisku, wyskocz do miejsca, w którym widać pęknięcie i umieść tam bombę [139].


138

139

Teraz wróć na postument i po obelisku wejdź wyżej [140]. Skocz na lewą półkę i idź dalej. Przeskocz na tą po prawej, po czym dwukrotnie używając bata przedostań się na kolejną platformę. Biegnij przed siebie, przeskocz na kolejną półkę i biegnij dalej. Używając bata dostań się na wiszącą pod sufitem skrzynię [141], nożem przetnij skrzynię i zbierz znajdujący się w niej artefakt – DELIAN PROCLAMATION.


140

141

Przeskocz teraz na dźwig i po drabinie wejdź do środka. Skorzystaj z dźwigni w kabinie sterującej [142]. Chwytakiem podnieś marmurową głowę i wybij nią dziurę w ścianie po prawej. Wyjdź z dźwigu, zeskocz na platformę, na której stoi i przejdź nią do miejsca z wyrwą w ścianie [143].


142

143

Korzystając ze schodów na końcu pomieszczenia wyjdź na wyższy poziom, następnie przy użyciu bata przeskocz na drugą stronę pomieszczenia. Teraz weź długi rozbieg i skocz do widocznych w oddali zielonych drzwi.


THE GATES OF NEPTUNE

Zadania:

- znajdź drogę do świątyni „Posejdona”

- znajdź monetę z „Krakenem”

- znajdź monetę z „Konikiem Morskim”

- znajdź monetę z „Trójzębem”

- znajdź monetę z „Dzbanem na Wino”

- otwórz bramę świątyni

Zeskocz do wody i znajdź miejsce w centrum zatopionych ruin, w którym możesz wyjść na ląd [144]. Wejdź na półkę, używając bata przeskocz nad wyrwą. Następnie po gzymsie przejdź na druga stronę ściany i zeskocz na dół. Przeskocz na kolejną platformę, przywierając do ściany omiń kolumnę, po murku przejdź dalej, przeskocz nad kolejną wyrwą i wejdź na fragment muru. Po schodach wbiegnij na górę, przeskocz nad przepaścią [145] i przejdź przez wielką bramę.

144

145

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 47 »