GRY 03/2003  Poradniki « 36 »  



Ceylon
Gates of The Lost City
The Hunter's Camp
The Paths of The Ancients
The Palace of Forgotten King
River of Fangs
Temple of The River Goddess
Into The Sacred Caverns
The Silent Guardians
The Idol of Kouru Watu

Prague
The Castle Gates
The Dungeon
The Courtyard
The Great Hall
The Library
The Astrologer's Clock #1
The Armory
The Astrologer's Clock #2
The Observatory
The Astrologer's Clock #3
Vega’s Tower
The Astrologer's Clock #4
The Laboratory

Istambul
Istambul Breakout
The Secret of The Mosque #1
The Secret of The Mosque #2
The Sunken Palace
The Gates of Neptune
The Fall of The Sea King
The Kraken’s Lair

Hong Kong
The Golden Lotus #1
The Golden Lotus #2
The Streets of Hong Kong #1
The Streets of Hong Kong #2

Peng Lai Lagoon
The Secret of Peng Lai Lagoon #1
The Secret of Peng Lai Lagoon #2
Iron Cross
The U-Boat Base #1
The U-Boat Base #2
Peng Lai Mountains
The Infiltration
Terror at 2000 Feet
The Airbase
Ascent to Adventure

Black Dragon Fortress
The Black Dragon Fortress
Call to Battle
The Tower of Storms
The Rescue

Temple of Kong Tien
Descent into Darkness
The Catacombs
The Dragon’s Claw
The Shadow of Kong Tien

The Emperor’s Tomb
Tomb of the First Emperor
The Path of Unseen Peril
The Bell of The Dead
Von Beck’s Revenge

The Netherwold
The Pillars of the Underworld
The Hearth of the Dragon
Rise of the Black Emperor

PRAGUE


THE CASTLE GATES

Zadania:

- znajdź sposób, aby prześlizgnąć się na teren zamku

Zaraz po prawej znajduje się źródełko z wodą oraz strażnik. Po zneutralizowaniu go idź dalej. W kolejnej z prawych odnóg czeka cię kolejna walka. Po jej wygraniu wespnij się na postument z zielenią [055]. Z niego przeskocz na sąsiednią kolumnę [056], a następnie wejdź na mur.


055

056

Przebiegnij jedyna możliwą drogą przebiegnij wewnątrz baszty na wewnętrzny balkon. Tam zlikwiduj przeciwnika. Przeskocz na łańcuch i opuść się w dół. Zniszcz paczkę stojącą na samochodzie. Przy bramie wejściowej czeka kolejny strażnik, na prawo od niej znajdziesz amunicje do rewolweru. Teraz wróć w miejsce, w którym zeskoczyłeś z łańcucha. Pobiegnij od mostu w prawo na porośnięte zielenią podłoże [057], a następnie przeskocz [058] i chwyć się rury [059] bezpośrednio przylegającej do filaru mostu.


057

058

Przejdź w miejsce, w którym pod nogami będziesz miał stały grunt i opuść się na nie. Przy użyciu bata przeskocz na łańcuch [060], a z niego na drugi brzeg. Idź w lewo, aby zebrać pistolet i amunicję, a następnie w prawo do drzwi. Otwórz je.


059

060


THE DUNGEON

Zadania:

- przedostań się w głąb podziemi, a następnie wyjdź na dziedziniec

Pobiegnij przed siebie. Przy użyciu bata przeskocz na drugą stronę pomieszczenia i zejdź po drabinie na dół [061]. Schodami zbiegnij na najniższy poziom i pokonaj dwóch przeciwników, po czym podnieś pistolet. Pobiegnij teraz w lewo i obserwując ruch poszczególnych wahadeł przedostań się dalej. W jednej z części korytarz będziesz musiał także minąć poruszające się wzdłuż ścian drewniane bele z kolcami. W innej znowu będziesz musiał uważać się na wysuwające się z góry i z boku piły tarczowe [062].


061

062

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 36 »