GRY 03/2003  Poradniki « 54 »  



Ceylon
Gates of The Lost City
The Hunter's Camp
The Paths of The Ancients
The Palace of Forgotten King
River of Fangs
Temple of The River Goddess
Into The Sacred Caverns
The Silent Guardians
The Idol of Kouru Watu

Prague
The Castle Gates
The Dungeon
The Courtyard
The Great Hall
The Library
The Astrologer's Clock #1
The Armory
The Astrologer's Clock #2
The Observatory
The Astrologer's Clock #3
Vega’s Tower
The Astrologer's Clock #4
The Laboratory

Istambul
Istambul Breakout
The Secret of The Mosque #1
The Secret of The Mosque #2
The Sunken Palace
The Gates of Neptune
The Fall of The Sea King
The Kraken’s Lair

Hong Kong
The Golden Lotus #1
The Golden Lotus #2
The Streets of Hong Kong #1
The Streets of Hong Kong #2

Peng Lai Lagoon
The Secret of Peng Lai Lagoon #1
The Secret of Peng Lai Lagoon #2
Iron Cross
The U-Boat Base #1
The U-Boat Base #2
Peng Lai Mountains
The Infiltration
Terror at 2000 Feet
The Airbase
Ascent to Adventure

Black Dragon Fortress
The Black Dragon Fortress
Call to Battle
The Tower of Storms
The Rescue

Temple of Kong Tien
Descent into Darkness
The Catacombs
The Dragon’s Claw
The Shadow of Kong Tien

The Emperor’s Tomb
Tomb of the First Emperor
The Path of Unseen Peril
The Bell of The Dead
Von Beck’s Revenge

The Netherwold
The Pillars of the Underworld
The Hearth of the Dragon
Rise of the Black Emperor

Z dachu przy pomocy bicza zjedź po przewodzie na sąsiedni dach. Zeskocz z dachu i pokonaj dwóch nazistów. Po drugiej stronie dźwigu znajduje się drabina, po której dostaniesz się do jego środka. Wejdź do kabiny sterującej [188].


188

189

Użyj chwytaka do podniesienia pomostu. Następnie ustaw go maksymalnie u góry po prawej stronie [189]. Wyjdź teraz po drabinie na dach i znajomym sposobem tj. po ramieniu dźwigu [190] dostań się na platformę [191]. Z niej zeskocz na podest otaczający wejście do doku dla łodzi podwodnej. Użyj dźwigni.


190

191


IRON CROSS

Zadania:

- przeniknij do zewnętrznego doku dla łodzi podwodnych unikając straży kiedy tylko będzie to możliwe

Biegnij przed siebie korytarzem, przez drzwi wejdź na teren doków. Wbiegnij do góry po schodach i w korytarzu po lewej pokonaj nazistę. Ponownie skręć w lewo, wyjdź schodami w górę. Pojedynek z kolejnym przeciwnikiem. Masz teraz do wyboru trzy drogi [192]: w prawo przebiegając obok alarmu lub zbiegając po schodach w lewo bądź w prawo. Zbiegnij po schodach w lewo. W pomieszczeniu znajdziesz karabin. Następnie przebiegając obok alarmu przejdź przez drzwi do kolejnego pomieszczenia w nim rozpraw się z nazistą i weź ze stołu manuskrypt – SIMA QIAN SHIJI [193].


192

193

Możesz teraz zeskoczyć przez jedno z okien na paczki [194], a z nich na sąsiednią półkę gdzie w paczce znajduje się apteczka. Skorzystaj teraz z trzeciej z możliwych dróg, zbiegając na dół schodami po prawej. Przejdź przez drzwi i rozpraw się z nazistą, któremu na pomoc przybiegnie drugi. Musisz uważać, aby nie udało im się włączyć któregoś z alarmów, ponieważ w takim wypadku przybiegną posiłki w postaci nazistów z miotaczami ognia. Zbiegnij na dół czeka tam już na ciebie trzeci przeciwnik. Przejdź przez otwarte drzwi po prawej, a następnie otwórz kolejne.


194

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 54 »