GRY 03/2003  Poradniki « 45 »  



Ceylon
Gates of The Lost City
The Hunter's Camp
The Paths of The Ancients
The Palace of Forgotten King
River of Fangs
Temple of The River Goddess
Into The Sacred Caverns
The Silent Guardians
The Idol of Kouru Watu

Prague
The Castle Gates
The Dungeon
The Courtyard
The Great Hall
The Library
The Astrologer's Clock #1
The Armory
The Astrologer's Clock #2
The Observatory
The Astrologer's Clock #3
Vega’s Tower
The Astrologer's Clock #4
The Laboratory

Istambul
Istambul Breakout
The Secret of The Mosque #1
The Secret of The Mosque #2
The Sunken Palace
The Gates of Neptune
The Fall of The Sea King
The Kraken’s Lair

Hong Kong
The Golden Lotus #1
The Golden Lotus #2
The Streets of Hong Kong #1
The Streets of Hong Kong #2

Peng Lai Lagoon
The Secret of Peng Lai Lagoon #1
The Secret of Peng Lai Lagoon #2
Iron Cross
The U-Boat Base #1
The U-Boat Base #2
Peng Lai Mountains
The Infiltration
Terror at 2000 Feet
The Airbase
Ascent to Adventure

Black Dragon Fortress
The Black Dragon Fortress
Call to Battle
The Tower of Storms
The Rescue

Temple of Kong Tien
Descent into Darkness
The Catacombs
The Dragon’s Claw
The Shadow of Kong Tien

The Emperor’s Tomb
Tomb of the First Emperor
The Path of Unseen Peril
The Bell of The Dead
Von Beck’s Revenge

The Netherwold
The Pillars of the Underworld
The Hearth of the Dragon
Rise of the Black Emperor

Podnieś apteczkę oraz broń pozostawioną przez zabitego wcześniej przeciwnika. Zeskocz na plac. Pokonaj dwóch Beduinów. Za ścianą zaopatrz się w granat i użyj go zlikwidowania przeciwnika za ckm-em. Wejdź na kolejny mur, zasiądź za działem [123] i zlikwiduj biegnących na ciebie przeciwników oraz jednego w oddalonym oknie. Zbiegnij po schodach na dół i biegnąc w dół przed siebie dostaniesz się na kolejny plac. Zostaniesz otoczony przez trzech Beduinów, na pomoc przyjdzie ci pewna znajoma osoba. Po walce błyskawicznie zniknie z twojego pola widzenia, pojawi się jednak kolejny przeciwnik. Przez otwarte drzwi zbiegnij do środka pomieszczenia. Po bambusowym rusztowaniu [124] dostań się do łańcucha, po którym wespnij się na szczyt wieży.


123

124

Następnie przywierając do ściany przejdź po gzymsie na druga stronę wieży. Przeskocz na widoczne w dole rusztowania. Korzystając z nich wejdź na kolejną wieże. Z windy zepchnij paczkę [125], dzięki czemu wyjedziesz na wyższy poziom. Korzystając z kabla zjedź na oddalone rusztowanie. Zbiegnij po nim jak najszybciej na plac. Zauważysz silną grupę pościgową. Po kolejnych bambusowych rusztowaniach wejdź na sąsiedni dach. Po wyjściu na górę wejdź do budynku.


125


THE SECRET OF THE MOSQUE : PART 1

Zadania:

- naziści wykopują coś pod Meczetem. Dostań się tam i dowiedź się co to jest

Idź w lewo i wejdź w otwartą nawę. Dwukrotnie używając bata przedostań się do końca pomieszczenia. Następnie zjeżdżając po pochylni na dół [126] przy jej końcu podskocz i użyj bata. Przy leżącym nieopodal szkielecie znajdziesz apteczkę. Przejdź przez drzwi do kolejnego pomieszczenia i pokonaj dwóch nazistów. Następnie przywierając do ściany skieruj się po gzymsie w lewo [127].


126

127

Po dotarciu do kolejnej sali pokonaj trzech przeciwników, ze stolika zabierz broń i amunicję. Biegnij w dół po schodach napotkasz opór ze strony dwóch Beduinów. Po dotarciu na sam dół przy pomocy bata przeskocz nad przepaścią, stocz walkę z dwoma Beduinami. Kolejny raz użyj bata. Następnie zeskocz w dół i po raz ostatni w tej lokacji przy pomocy bata oraz lampy przedostań się na oddaloną część terenu (jeśli spadniesz do wody jak najszybciej płyń do miejsca, w którym możesz wyjść na ląd, uważając na rekina). Skręć w prawo. Pokonaj dwóch idących w korytarzu nazistów i trzech następnych w dużej oświetlonej sali. W jednej z paczek znajdziesz granat. Ze stolika weź apteczkę i materiały wybuchowe [128]. Wróć do głównego korytarza i idź tym razem prosto, zamontuj ładunki na uszkodzonym fragmencie ściany [129] i przejdź przez otwarte przejście.


128

129

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 45 »