GRY 03/2003  Poradniki « 42 »  



Ceylon
Gates of The Lost City
The Hunter's Camp
The Paths of The Ancients
The Palace of Forgotten King
River of Fangs
Temple of The River Goddess
Into The Sacred Caverns
The Silent Guardians
The Idol of Kouru Watu

Prague
The Castle Gates
The Dungeon
The Courtyard
The Great Hall
The Library
The Astrologer's Clock #1
The Armory
The Astrologer's Clock #2
The Observatory
The Astrologer's Clock #3
Vega’s Tower
The Astrologer's Clock #4
The Laboratory

Istambul
Istambul Breakout
The Secret of The Mosque #1
The Secret of The Mosque #2
The Sunken Palace
The Gates of Neptune
The Fall of The Sea King
The Kraken’s Lair

Hong Kong
The Golden Lotus #1
The Golden Lotus #2
The Streets of Hong Kong #1
The Streets of Hong Kong #2

Peng Lai Lagoon
The Secret of Peng Lai Lagoon #1
The Secret of Peng Lai Lagoon #2
Iron Cross
The U-Boat Base #1
The U-Boat Base #2
Peng Lai Mountains
The Infiltration
Terror at 2000 Feet
The Airbase
Ascent to Adventure

Black Dragon Fortress
The Black Dragon Fortress
Call to Battle
The Tower of Storms
The Rescue

Temple of Kong Tien
Descent into Darkness
The Catacombs
The Dragon’s Claw
The Shadow of Kong Tien

The Emperor’s Tomb
Tomb of the First Emperor
The Path of Unseen Peril
The Bell of The Dead
Von Beck’s Revenge

The Netherwold
The Pillars of the Underworld
The Hearth of the Dragon
Rise of the Black Emperor

THE ASTROLOGER’S CLOCK : PART 2

Zadania:

- rozwiąż drugą zagadkę „Astrologicznego Zegara”

Znajomemu osobnikowi wręcz tym razem miecz. Następnie wybierz skorpiona i ustaw godzinę trzecią [102]. Przejdź przez otwarte drzwi.


102


THE OBSERVATORY

Zadania:

- znajdź „Manifest Vegi”

- wróć do „Astrologicznego Zegara”

Przejdź przez bramę [103] i wbiegnij schodami do góry. Na samym końcu otworzą się drzwi, z których wyjdzie strażnik. Wejdź do pomieszczenia i przejdź przez drzwi po lewej. Z zaskoczenia wyrzuć strażnika z balkonu przeskocz na łańcuch. Wespnij się nim troszkę do góry i przeskocz na półkę. Z niej wyjdź na wyższą, po czym po kładce na dach. Po obiegnięciu go wyjdź jeszcze wyżej. Pokonaj dwóch strażników, po czym zbiegnij po schodkach na dół. Teraz przy pomocy bata i umieszczonej z boku mostu chimery [104] przeskocz na otaczający obserwatorium drewniany balkon.


103

104

Wejdź do środka. Wyjdź schodami na górę. Ze stołu zabierz lewarek [105] i użyj go na dole uruchamiając tym samym mechanizm. Wejdź z powrotem na górę, spójrz przez teleskop. Następnie podejdź do obrazu z aniołem [106], za nim znajduje się pergamin.


105

106

Wyjdź po drabinie na szczyt teleskopu [107] i zeskocz z niego na dach obserwatorium. Podejdź do kabla [108] i zjedź po nim na dół. Otwórz znajdujące się obok ciebie drzwi, pokonaj strażnika. Kierując się cały czas w dół natkniesz się na kolejnego przeciwnika oraz na źródełko, w którym uzupełnisz zapas wody. Kieruj się przed siebie. Po wyjściu na zewnątrz znajomą drogą skieruj się do...


107

108

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 42 »