GRY 03/2003  Poradniki « 33 »  



Ceylon
Gates of The Lost City
The Hunter's Camp
The Paths of The Ancients
The Palace of Forgotten King
River of Fangs
Temple of The River Goddess
Into The Sacred Caverns
The Silent Guardians
The Idol of Kouru Watu

Prague
The Castle Gates
The Dungeon
The Courtyard
The Great Hall
The Library
The Astrologer's Clock #1
The Armory
The Astrologer's Clock #2
The Observatory
The Astrologer's Clock #3
Vega’s Tower
The Astrologer's Clock #4
The Laboratory

Istambul
Istambul Breakout
The Secret of The Mosque #1
The Secret of The Mosque #2
The Sunken Palace
The Gates of Neptune
The Fall of The Sea King
The Kraken’s Lair

Hong Kong
The Golden Lotus #1
The Golden Lotus #2
The Streets of Hong Kong #1
The Streets of Hong Kong #2

Peng Lai Lagoon
The Secret of Peng Lai Lagoon #1
The Secret of Peng Lai Lagoon #2
Iron Cross
The U-Boat Base #1
The U-Boat Base #2
Peng Lai Mountains
The Infiltration
Terror at 2000 Feet
The Airbase
Ascent to Adventure

Black Dragon Fortress
The Black Dragon Fortress
Call to Battle
The Tower of Storms
The Rescue

Temple of Kong Tien
Descent into Darkness
The Catacombs
The Dragon’s Claw
The Shadow of Kong Tien

The Emperor’s Tomb
Tomb of the First Emperor
The Path of Unseen Peril
The Bell of The Dead
Von Beck’s Revenge

The Netherwold
The Pillars of the Underworld
The Hearth of the Dragon
Rise of the Black Emperor

Uzupełnij zapas wody i wbiegnij po schodach. Omiń kolejne pułapki – połączenie wyskakujących z ziemi kolców i strzelających strzałek [033]. W centrum pomieszczenia znajduje się dźwignia [034]. Użyj jej.


033

034

Następnie przy pomocy liany opuść się w okolice klatki i udaj się do otwartej bramy [035] (jeśli spadniesz do wody to nie przejmuj się, uważając na krokodyle dopłyń po prostu do brzegu).


035



INTO THE SACRED CAVERNS

Zadania:

- znajdź drogę do sanktuarium wewnątrz świątyni

Schodami udaj się w górę, następnie skręć w lewo. Kiedy zobaczysz szkielet leżący na podeście [036] wejdź na niego i szybko zejdź. Uruchomi się pułapka i w konsekwencji będziesz mógł skorzystać z niej jako z windy [037].


036

037

Następnie zeskocz przez dziurę [038]. Czeka cię szaleńcza jazda w dół. Przeskocz przepaść i skacząc z krańca zjazdu chwyć się skalnej belki [039].


038

039

Następnie przy pomocy bata przedostań się na bezpieczną drugą stronę. Możesz zejść na dół, aby stoczyć walkę z myśliwym i przeszukać paczki. Następnie po jednej z drabin wyjdź na najwyższy poziom i idąc w kierunku wyjścia pokonaj dwóch kolejnych przeciwników.

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 33 »