GRY 03/2003  Poradniki « 43 »  



Ceylon
Gates of The Lost City
The Hunter's Camp
The Paths of The Ancients
The Palace of Forgotten King
River of Fangs
Temple of The River Goddess
Into The Sacred Caverns
The Silent Guardians
The Idol of Kouru Watu

Prague
The Castle Gates
The Dungeon
The Courtyard
The Great Hall
The Library
The Astrologer's Clock #1
The Armory
The Astrologer's Clock #2
The Observatory
The Astrologer's Clock #3
Vega’s Tower
The Astrologer's Clock #4
The Laboratory

Istambul
Istambul Breakout
The Secret of The Mosque #1
The Secret of The Mosque #2
The Sunken Palace
The Gates of Neptune
The Fall of The Sea King
The Kraken’s Lair

Hong Kong
The Golden Lotus #1
The Golden Lotus #2
The Streets of Hong Kong #1
The Streets of Hong Kong #2

Peng Lai Lagoon
The Secret of Peng Lai Lagoon #1
The Secret of Peng Lai Lagoon #2
Iron Cross
The U-Boat Base #1
The U-Boat Base #2
Peng Lai Mountains
The Infiltration
Terror at 2000 Feet
The Airbase
Ascent to Adventure

Black Dragon Fortress
The Black Dragon Fortress
Call to Battle
The Tower of Storms
The Rescue

Temple of Kong Tien
Descent into Darkness
The Catacombs
The Dragon’s Claw
The Shadow of Kong Tien

The Emperor’s Tomb
Tomb of the First Emperor
The Path of Unseen Peril
The Bell of The Dead
Von Beck’s Revenge

The Netherwold
The Pillars of the Underworld
The Hearth of the Dragon
Rise of the Black Emperor

THE ASTROLOGER’S CLOCK : PART 3

Zadania:

- rozwiąż trzecią zagadkę „Astrologicznego Zegara”

Wezwij znajomego i wręcz mu pergamin [109]. Na zegarze ustaw bliźniaków i godzinę jedenastą trzydzieści i skorzystaj z otwartego przejścia.


109


VEGA’S TOWER

Zadania:

- znajdź „Kryształ Duszy”

- wróć do „Astrologicznego Zegara”

Ze stołu weź apteczkę. Wyjdź na zewnątrz i przez łańcuch wskocz na wyższy balkon. Pokonaj strażnika. Skorzystaj ze schodów. Na górze zrzuć z wieży przeciwnika, weź rozbieg i przeskocz na sąsiednią wieże [110]. Wespnij się na gzyms i przejdź po nim dookoła wieży. Pokonaj trzech przeciwników, wejdź do pomieszczenia i wybiegnij po schodach do kolejnego okna. Przeskocz na platformę [111].


110

111

Następnie używając bata na kolejną. Teraz po dwóch łańcuchach na następną platformę, po czym chwyć się jedynego łańcucha, wespnij się do góry i wskocz na wieże. Wsiądź do windy [112] i uruchom ją. W centrum zegarowej wieży pociągnij za dźwignię. Wejdź po czerwonej drabinie i użyj kolejnej dźwigni [113].


112

113

Po wylądowaniu zabierz świecącą kulę [114]. Po zwalonej biblioteczce wskocz na drugą, wejdź na balkon, przy użyciu bata rozbijając witraż wskocz na balkon. Chwyć się łańcucha i zejdź po nim na półkę niżej [115]. Skorzystaj z następnego, dzięki niemu wskoczysz do wnętrza wieży. Schodami zbiegnij na dół. Otwórz sobie drzwi i idź do...


114

115


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 43 »