GRY 03/2003  Poradniki « 52 »  



Ceylon
Gates of The Lost City
The Hunter's Camp
The Paths of The Ancients
The Palace of Forgotten King
River of Fangs
Temple of The River Goddess
Into The Sacred Caverns
The Silent Guardians
The Idol of Kouru Watu

Prague
The Castle Gates
The Dungeon
The Courtyard
The Great Hall
The Library
The Astrologer's Clock #1
The Armory
The Astrologer's Clock #2
The Observatory
The Astrologer's Clock #3
Vega’s Tower
The Astrologer's Clock #4
The Laboratory

Istambul
Istambul Breakout
The Secret of The Mosque #1
The Secret of The Mosque #2
The Sunken Palace
The Gates of Neptune
The Fall of The Sea King
The Kraken’s Lair

Hong Kong
The Golden Lotus #1
The Golden Lotus #2
The Streets of Hong Kong #1
The Streets of Hong Kong #2

Peng Lai Lagoon
The Secret of Peng Lai Lagoon #1
The Secret of Peng Lai Lagoon #2
Iron Cross
The U-Boat Base #1
The U-Boat Base #2
Peng Lai Mountains
The Infiltration
Terror at 2000 Feet
The Airbase
Ascent to Adventure

Black Dragon Fortress
The Black Dragon Fortress
Call to Battle
The Tower of Storms
The Rescue

Temple of Kong Tien
Descent into Darkness
The Catacombs
The Dragon’s Claw
The Shadow of Kong Tien

The Emperor’s Tomb
Tomb of the First Emperor
The Path of Unseen Peril
The Bell of The Dead
Von Beck’s Revenge

The Netherwold
The Pillars of the Underworld
The Hearth of the Dragon
Rise of the Black Emperor

THE STREETS OF HONG KONG

Zadania:

- uratuj Mei Ying

W tym etapie wystarczy celnie strzelać z karabinu do jadących za tobą motorów, samochodów [173], ich kierowców oraz pasażerów [174].


173

174


THE STREETS OF HONG KONG : PART 2

Zadania:

- uratuj Mei Ying

Etap analogiczny do poprzedniego.



PENG LAI LAGOON


THE SECRET OF PENG LAI LAGOON : PART 1

Zadania:

- znajdź ładunki wybuchowe i wysadź dziurę w ścianie laguny

- znajdź drogę przez „Antyczne Ruiny”

Zaraz po prawej znajduje się drabina [175]. Na podeście w paczkach znajdziesz butlę z tlenem oraz harpun. Zejdź pod wodę. Wpłyń do wnętrza wraku łodzi podwodnej znajdującej się na dnie [176] i weź ładunek wybuchowy [177].


175

176

Użyj go pod wodą na pęknięciu na lewej ścianie [178]. Przez dziurę wpłyń do korytarza. W miejscu, w którym będziesz musiał zanurkować głębiej wypłyń na powierzchnię, aby zaczerpnąć powietrza i zebrać amunicję do harpuna [179].


177

178

Zanurkuj do najniższej pieczary po dnie której spaceruje nurek. W odnodze pieczary [180] jest otwór, przez który wypłyniesz na powierzchnię, uważaj jednak gdyż pływa tam rekin.


179

180

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 52 »