GRY 03/2003  Poradniki « 35 »  



Ceylon
Gates of The Lost City
The Hunter's Camp
The Paths of The Ancients
The Palace of Forgotten King
River of Fangs
Temple of The River Goddess
Into The Sacred Caverns
The Silent Guardians
The Idol of Kouru Watu

Prague
The Castle Gates
The Dungeon
The Courtyard
The Great Hall
The Library
The Astrologer's Clock #1
The Armory
The Astrologer's Clock #2
The Observatory
The Astrologer's Clock #3
Vega’s Tower
The Astrologer's Clock #4
The Laboratory

Istambul
Istambul Breakout
The Secret of The Mosque #1
The Secret of The Mosque #2
The Sunken Palace
The Gates of Neptune
The Fall of The Sea King
The Kraken’s Lair

Hong Kong
The Golden Lotus #1
The Golden Lotus #2
The Streets of Hong Kong #1
The Streets of Hong Kong #2

Peng Lai Lagoon
The Secret of Peng Lai Lagoon #1
The Secret of Peng Lai Lagoon #2
Iron Cross
The U-Boat Base #1
The U-Boat Base #2
Peng Lai Mountains
The Infiltration
Terror at 2000 Feet
The Airbase
Ascent to Adventure

Black Dragon Fortress
The Black Dragon Fortress
Call to Battle
The Tower of Storms
The Rescue

Temple of Kong Tien
Descent into Darkness
The Catacombs
The Dragon’s Claw
The Shadow of Kong Tien

The Emperor’s Tomb
Tomb of the First Emperor
The Path of Unseen Peril
The Bell of The Dead
Von Beck’s Revenge

The Netherwold
The Pillars of the Underworld
The Hearth of the Dragon
Rise of the Black Emperor

Przeskocz po nie na drugą stronę pomieszczenia, po czym kiedy gad będzie już we właściwym miejscu użyj dźwigni [048]. Następnie przeskocz z powrotem na druga stronę pomieszczenia, wbiegnij po schodach na górę i użyj kolejnej dźwigni. Teraz zeskocz do wody, wejdź na dach najniżej położonej klatki, przeskocz na wiszącą obok, a następnie po łańcuchach do kolejnego pomieszczenia z dźwignią [049].


048

049


Użyj jej, po czym przeskocz na łańcuch, a z niego na klatkę po lewej. Z niej na kolejną, a następnie używając dwóch łańcuchów wejdź do pomieszczenia z następną dźwignią. Teraz wróć na łańcuch i na kolejną klatkę po lewej. Z niej przeskocz na sąsiadującą, niżej położoną, a następnie na kolejną ostatnią już niestety tego dnia. Korzystając z łańcucha [050] skocz do ostatniego pomieszczenia z dźwignią [051].


050

051


Skocz do wody, wejdź na ołtarz znajdujący się w centrum sali i podejdź do bożka [052]. Teraz popłyń jak najszybciej w dół i przez jedyny możliwy do sforsowania tunel wypłyń na powierzchnię (maczetą niszcząc pnącza [053]).


052

053


Z powrotem wyjdź na ołtarz i stań w takim miejscu, z którego będziesz miał najbliżej do brzegu [054], na którym znajdowałeś się na samym początku. Wskocz do wody i płynąc jak najszybciej (ze względu na krokodyla) przedostań się na drugi brzeg.


054

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 35 »