GRY 03/2003  Poradniki « 68 »  

THE NETHERWOLD



THE PILLARS OF THE UNDERWORLD

Zadania:

- przejdź „Mur Snów” aby odkryć „Kryptę Cesarza”

Już na początku stoczysz walkę z dwoma kamiennymi rycerzami, latającymi szkieletami (w tym jednym większym – niebieskim). Następnie użyj nietypowych dźwigni [287] w kolejności od prawej do lewej i szybko przeskocz po chwilowych platformach (będziesz musiał użyć bata). Następnie pojedynek z kolejnymi kamiennymi rycerzami, kolejnymi szkieletami i kolejne dźwignie [288], w kolejności 2, 4, 3, 1.



287

288


Znowu sytuacja się powtarza. Tym razem czterech rycerzy do pokonania. Kolejne szkielety i ich przywódca i oczywiście kolejne dźwignie [289]. Tym razem zacznij od prawej. Na przemian skacząc i używając bata przemieszczaj się po platformach. Dźwignie użyj w kolejności 3, 5, 4, 1, 2.



289




THE HEARTH OF THE DRAGON

Zadania:

- odzyskaj „Serce Smoka”

- ucieknij ze skarbem zachowując życie

Przez drzwi wbiegnij do kolejnej sali [290]. Weź do ręki artefakt. Sytuacja jest dosyć podobna do tej z mostem kilka etapów wstecz. Kolejne platformy złożone z kwadratów pokonuj przeskakując tylko i wyłącznie po tych podświetlonych na zielono [291].



290

291


W przejściach między platformami uważaj na wiązki wypuszczane ze smoczych głów. Po ukończeniu tego fragmentu po lewej stronie pomieszczenia możesz uzupełnić wodę, natomiast po prawej na stoliku leży artefakt – SHI HUANGDI CONG.

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 68 »