GRY 03/2003  Poradniki « 65 »  

Jest widoczny jedynie jako czerwona poświata, a w dodatku jest dość krety, więc nie wystarczy biec prosto przed siebie. Zapal dwa kagany. Ku twojemu zdziwieniu fragmenty mostu zaczną się poruszać, we właściwych momentach musisz przedostawać się na kolejne części mostu. Po powrocie do głównej sali możesz w końcu rozwiązać zagadkę. Oddaj widok, a ujrzysz na ziemi wokół postumentu właściwy układ okręgów [266]. Nie pozostaje ci nic innego niż przenieść ten schemat w rzeczywistość [267].


266

267

Zbierz artefakt – PACHENG [268], który jednocześnie będzie twoją bronią. Skorzystaj z otwartych drzwi. Stocz pojedynek z pokaźną liczbą nieumarłych (za po mocą nowej broni likwidujesz także ogniste szkielety, które powoływały ich do życia). Biegnij znajomą drogą do sal z gongiem, zlikwiduj dwóch przeciwników i przejdź przez otwarte drzwi do sali z kolumnami. Czeka tam na ciebie dwóch kolejnych nieumarłych oraz latające szkielety. Po walce wejdź do powstałego w grobowcu przejścia.


268



THE SHADOW OF KONG TIEN

Zadania:

- zniszcz trzy „Smocze Kule”, aby uwolnić Mei Ying spod kontroli demona

Tylko na pozór ten demon [269] wydaje się wy trudnym przeciwnikiem. Pokonanie go jednak nie jest trudne. Latające szkielety pokonujesz uderzając w nie swoją najnowszą bronią. Przed niebieskimi kulami chowaj się tuz za kolumnami. Kiedy demon ma zamiar wysłać w ciebie potężną wiązkę energii stawaj za kolumną [270].


269

270

Po zakończeniu ataku jest on przez chwile pozbawiony pola ochronnego. W tym momencie musisz oddać w niego celny rzut, następnie rzucasz ostrzem w jedno z trzech zwierciadeł, co powoduje jego rozbicie [271]. Operacje musisz powtórzyć trzykrotnie.


271

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 65 »