GRY 03/2003  Poradniki « 61 »  

W pomieszczeniu pokonaj dwóch strażników [239], a następnie wychodząc i przeskakując po bambusowych rusztowaniach dojdź na szczyt, gdzie po raz kolejny użyj bata oraz nóg do utworzenia otworu w ścianie [240].


239

240

Podobnie użyj pnączy do wyjścia na górę. Na balkonie pokonaj dwóch strażników (jeden pozostawi po sobie kuszę). Następnie przez drzwi po lewej wejdź do pomieszczenia, uzupełnij zapas wody, przeszukaj paczki. W kolejnym pomieszczeniu pokonaj dwóch strażników. Następnie wyjdź i zbiegnij w dół. Wejdź przez pierwsze dające się otworzyć drzwi do środka, zlikwiduj wroga i użyj dźwigni [241]. Następnie zejdź jeszcze niżej i przejdź przez drzwi [242].


241

242

Przeszukaj paczki, załatw strażników i użyj dźwigni [243]. Wyjdź z pomieszczenia, wejdź na drewnianą kładkę. Z niej przy użyciu bata przeskocz do kanału [244], z którego wcześniej lała się woda.


243

244


CALL TO BATTLE

Zadanie:

- dostań się na podstawę pagody i rozpocznij wspinaczkę na szczyt

Wybierając obojętnie którą z dróg wyjdź na powierzchnię. Pokonaj spacerujących po dziedzińcu strażników. W centralnym miejscu dziedzińca na oszklonym piedestale znajduje się artefakt – QI MARBLE STELA. Na lewo znajduje się pomieszczenie z paczkami, strażnikiem i materiałami wybuchowymi [245].

245

246

Nie zważając na kolejnych pojawiających się strażników udaj się najbardziej w prawo od dziedzińca gdzie znajdziesz źródełko oraz podest, po którym dostaniesz się na rusztowanie [246]. Po nim to dostaniesz się na dach.

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 61 »