GRY 03/2003  Poradniki « 58 »  

Na jego końcu wejdź na paczę, przeskocz na łańcuch, a z niego na platformę. Z platformy przy pomocy bata przedostań się do szybu wentylacyjnego. Przeturlaj się pod wiatrakiem i biegnij do przodu. Korzystając z bata przeskocz na zawieszoną przy suficie platformę. Pokonaj stacjonującego na niej strażnika. Dwukrotne użycie bata i przeskok na platformę po drugiej stronie [216]. Zbiegnij teraz w dół, pokonaj nazistę i przejdź przez drzwi na końcu tej platformy. W pomieszczeniu pociągnij za dźwignię [217].


216

217

Wybiegnij z niego drugą z możliwych dróg tzn. korytarzem w dół. Tam w jednej z paczek znajdziesz apteczkę. Wyjdź teraz do głównej sali z generatorami. Biegnij środkowym pasem, na jego końcu użyj dźwigni [218] i wróć do schodów, które wyprowadzą cię z kompleksu generatorów [219].


218

219

Znaną ci już drogą wróć do hali z kolejką linową. Wróć do pomieszczenia z samego początku etapu i ponownie pociągnij za dźwignię [220]. Rozprawiając się ze strażnikami skieruj się do wagonika kolejki [221].


220

221


TERROR AT 2000 FEET

Zadania:

- Przetrwaj tak długo, aby kolejka linowa dojechała do głównej bazy

Zaraz na początku po swojej prawej stronie zobaczysz drugi wagonik kolejki [222]. Przeskocz na niego, pokonaj dwóch nazistów (najlepiej zrzuć).


222

223

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 58 »