GRY 03/2003  Poradniki « 48 »  



Ceylon
Gates of The Lost City
The Hunter's Camp
The Paths of The Ancients
The Palace of Forgotten King
River of Fangs
Temple of The River Goddess
Into The Sacred Caverns
The Silent Guardians
The Idol of Kouru Watu

Prague
The Castle Gates
The Dungeon
The Courtyard
The Great Hall
The Library
The Astrologer's Clock #1
The Armory
The Astrologer's Clock #2
The Observatory
The Astrologer's Clock #3
Vega’s Tower
The Astrologer's Clock #4
The Laboratory

Istambul
Istambul Breakout
The Secret of The Mosque #1
The Secret of The Mosque #2
The Sunken Palace
The Gates of Neptune
The Fall of The Sea King
The Kraken’s Lair

Hong Kong
The Golden Lotus #1
The Golden Lotus #2
The Streets of Hong Kong #1
The Streets of Hong Kong #2

Peng Lai Lagoon
The Secret of Peng Lai Lagoon #1
The Secret of Peng Lai Lagoon #2
Iron Cross
The U-Boat Base #1
The U-Boat Base #2
Peng Lai Mountains
The Infiltration
Terror at 2000 Feet
The Airbase
Ascent to Adventure

Black Dragon Fortress
The Black Dragon Fortress
Call to Battle
The Tower of Storms
The Rescue

Temple of Kong Tien
Descent into Darkness
The Catacombs
The Dragon’s Claw
The Shadow of Kong Tien

The Emperor’s Tomb
Tomb of the First Emperor
The Path of Unseen Peril
The Bell of The Dead
Von Beck’s Revenge

The Netherwold
The Pillars of the Underworld
The Hearth of the Dragon
Rise of the Black Emperor

Stocz walkę z dwoma Beduinami. Zejdź po schodach na sam dół i zbierz pierwszą z monet – WINE COINT. Udaj się w drogę powrotną. Wskocz z powrotem do wody i popłyń w lewą stronę. Na końcu pod wodą znajduję się brama i schody [146]. Wejdź nimi na górę. Biegnij przed siebie przeskakując z jednej platformy na drugą czy to przy użyciu bata czy skacząc. Przejdziesz do kolejnego obszaru z wodą – wskocz do niej. Korzystając z nieuwagi rekina wpłyń do wnętrza budynku przez uszkodzone kraty. Znajdziesz apteczkę. W prawej górnej części kompleksu obok pękniętego fragmentu muru jest półka skalna, na którą możesz bez przeszkód wejść [147].


146

147

Przejdź po kolejnych. Wykonaj skok na sąsiednią platformę, a z niej zeskocz do obozowiska Beduinów. Stocz walkę z dwoma jego rezydentami, weź ładunek wybuchowy [148]. Wskocz z powrotem do wody i zamontuj go we wspomnianym wcześniej pęknięciu w murze [149].


148

149

W otwartej nawie znajdziesz druga z monet – SEAHORSE COIN [150]. Wróć do obozu po drugi ładunek. Wróć na pierwszą z platform od obozu przejdź nią do przodu, po półkach zejdź na sam dół, następnie skocz na sąsiednią ruinę, o którą opiera się zwalona kolumna. Przejdź po niej do miejsca z pęknięciem na ścianie [151].


150

151

Podłuż ładunek i schroń się przed wybuchem. Następnie wbiegnij do środka i weź monetę – TRIDENT COIN [152]. Wróć do obozu, weź trzeci ładunek i biegnij przed siebie korytarzem. Po dotarciu na szerszy teren w prawej nawie podłuż ostatni z ładunków. W otwartej wnęce znajdziesz źródełko. Pobiegnij teraz do końca, po prawej stronie zauważ linę, chwyć się jej, wespnij się do góry i zeskocz na platformę. Następnie przeskocz do „krusz ganków”.


152

153

Pokonaj tam trzech Beduinów i zaopatrz się w granaty. Następnie dwukrotnie przeskocz nad przepaścią i wbiegnij do jaskiń. Po dojściu do sali z pałacowym wejściem wskocz do wody i uważając na rekina z dna podnieś ostatnią monetę – KRAKEN COIN [153].

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 48 »