Stocz walkę z dwoma Beduinami. Zejdź po schodach
na sam dół i zbierz pierwszą z monet – WINE COINT. Udaj się
w drogę powrotną. Wskocz z powrotem do wody i popłyń w lewą
stronę. Na końcu pod wodą znajduję się brama i schody [146].
Wejdź nimi na górę. Biegnij przed siebie przeskakując z jednej
platformy na drugą czy to przy użyciu bata czy skacząc. Przejdziesz
do kolejnego obszaru z wodą – wskocz do niej. Korzystając
z nieuwagi rekina wpłyń do wnętrza budynku przez uszkodzone
kraty. Znajdziesz apteczkę. W prawej górnej części kompleksu
obok pękniętego fragmentu muru jest półka skalna, na którą
możesz bez przeszkód wejść [147].

|

|
146
|
147
|
Przejdź po kolejnych. Wykonaj skok na sąsiednią
platformę, a z niej zeskocz do obozowiska Beduinów. Stocz
walkę z dwoma jego rezydentami, weź ładunek wybuchowy [148].
Wskocz z powrotem do wody i zamontuj go we wspomnianym wcześniej
pęknięciu w murze [149].

|

|
148
|
149
|
W otwartej nawie znajdziesz druga z monet –
SEAHORSE COIN [150]. Wróć do obozu
po drugi ładunek. Wróć na pierwszą z platform od obozu przejdź
nią do przodu, po półkach zejdź na sam dół, następnie skocz
na sąsiednią ruinę, o którą opiera się zwalona kolumna. Przejdź
po niej do miejsca z pęknięciem na ścianie [151].

|

|
150
|
151
|
Podłuż ładunek i schroń się przed wybuchem.
Następnie wbiegnij do środka i weź monetę – TRIDENT COIN [152].
Wróć do obozu, weź trzeci ładunek i biegnij przed siebie korytarzem.
Po dotarciu na szerszy teren w prawej nawie podłuż ostatni
z ładunków. W otwartej wnęce znajdziesz źródełko. Pobiegnij
teraz do końca, po prawej stronie zauważ linę, chwyć się jej,
wespnij się do góry i zeskocz na platformę. Następnie przeskocz
do „krusz ganków”.

|

|
152
|
153
|
Pokonaj tam trzech Beduinów i zaopatrz się w
granaty. Następnie dwukrotnie przeskocz nad przepaścią i wbiegnij
do jaskiń. Po dojściu do sali z pałacowym wejściem wskocz
do wody i uważając na rekina z dna podnieś ostatnią monetę
– KRAKEN COIN [153].
|