GRY 03/2003  Poradniki « 48 »  

Stocz walkę z dwoma Beduinami. Zejdź po schodach na sam dół i zbierz pierwszą z monet – WINE COINT. Udaj się w drogę powrotną. Wskocz z powrotem do wody i popłyń w lewą stronę. Na końcu pod wodą znajduję się brama i schody [146]. Wejdź nimi na górę. Biegnij przed siebie przeskakując z jednej platformy na drugą czy to przy użyciu bata czy skacząc. Przejdziesz do kolejnego obszaru z wodą – wskocz do niej. Korzystając z nieuwagi rekina wpłyń do wnętrza budynku przez uszkodzone kraty. Znajdziesz apteczkę. W prawej górnej części kompleksu obok pękniętego fragmentu muru jest półka skalna, na którą możesz bez przeszkód wejść [147].


146

147

Przejdź po kolejnych. Wykonaj skok na sąsiednią platformę, a z niej zeskocz do obozowiska Beduinów. Stocz walkę z dwoma jego rezydentami, weź ładunek wybuchowy [148]. Wskocz z powrotem do wody i zamontuj go we wspomnianym wcześniej pęknięciu w murze [149].


148

149

W otwartej nawie znajdziesz druga z monet – SEAHORSE COIN [150]. Wróć do obozu po drugi ładunek. Wróć na pierwszą z platform od obozu przejdź nią do przodu, po półkach zejdź na sam dół, następnie skocz na sąsiednią ruinę, o którą opiera się zwalona kolumna. Przejdź po niej do miejsca z pęknięciem na ścianie [151].


150

151

Podłuż ładunek i schroń się przed wybuchem. Następnie wbiegnij do środka i weź monetę – TRIDENT COIN [152]. Wróć do obozu, weź trzeci ładunek i biegnij przed siebie korytarzem. Po dotarciu na szerszy teren w prawej nawie podłuż ostatni z ładunków. W otwartej wnęce znajdziesz źródełko. Pobiegnij teraz do końca, po prawej stronie zauważ linę, chwyć się jej, wespnij się do góry i zeskocz na platformę. Następnie przeskocz do „krusz ganków”.


152

153

Pokonaj tam trzech Beduinów i zaopatrz się w granaty. Następnie dwukrotnie przeskocz nad przepaścią i wbiegnij do jaskiń. Po dojściu do sali z pałacowym wejściem wskocz do wody i uważając na rekina z dna podnieś ostatnią monetę – KRAKEN COIN [153].

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 48 »