GRY 03/2003  Poradniki « 46 »  

THE SECRET OF THE MOSQUE : PART 2

Zadania:

- dostań się do „żurawia” i użyj go do zejścia na dół

Rozpraw się z dwoma przeciwnikami. Biegnij przed siebie, przewrotem pokonaj szparę w dole ściany i weź artefakt – OTTOMAN SEAL [130]. Następnie wróć do sali z bambusowymi rusztowaniami [131].


130

131

Wyjdź po jednym z nich na górę, następnie dzięki batowi przeskocz na drugą stronę pomieszczenia. Weź duży rozbieg i przeskocz na kolejną z platform, a następnie przejdź przez przejście w ścianie [132]. Chwyć znajdującego się pod nią gzymsu, wespnij się na górę i przejdź przez kolejną przejście w ścianie. Kolejny rozbieg i kolejny daleki skok. Zeskocz na rusztowanie, przy pomocy bata przeskocz do korytarza naprzeciwko ciebie i biegnij przed siebie. Teraz skocz przed siebie starając się wylądować na paczkach. Pokonaj trzech nazistów. Windą zjedzie dwóch kolejnych. Po rozprawieniu się z nimi uzupełnij wodą z fontanny menażkę, a następnie skieruj swe kroki do windy [133].


132

133

Pociągnij za dźwignię [134]. Po dojechaniu na górę idź przed siebie. Skorzystaj z drabiny, wejdź do wnętrza dźwigu i wejdź do kabiny sterującej. Skorzystaj z dźwigni. Chwytakiem złap wielką marmurową głowę [135] i przenieś ją nad dziurę w ziemi. Następnie opuszczona zostanie drabina i zejdzie po niej dwóch nazistów. Pokonaj ich i wejdź po drabinie na dach dźwigu. Korzystając z następnej drabiny wejdź na ramię dźwigu, z którego przy pomocy bata dostań się na marmurową głowę.


134

135


THE SUNKEN PALACE

Zadania:

- znajdź mapę „Zatopionego Miasta”

- zrób sobie wejście do pałacu „Belisariusa”

Z wody wyjdź na brzeg. W paczce znajdziesz apteczkę, weź także butle z tlenem [136]. Wskocz do wody po drugiej stronie, przepłyń przez bramę i uważając na rekiny popłyń w lewo, a następnie skręć w prawo. Wyjdź na ląd. Po schodach wbiegnij na platformę. Pokonaj przeciwnika, wejdź do domku skąd zabierz harpun, amunicję do niego oraz poszukiwaną przez ciebie mapę. Wyjdź z domku drugimi drzwiami i przeturlaj się przez szparę w ścianie [137], po czym uzupełnij zapas wody.


136

137

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 46 »