GRY 03/2003  Poradniki « 43 »  

THE ASTROLOGER’S CLOCK : PART 3

Zadania:

- rozwiąż trzecią zagadkę „Astrologicznego Zegara”

Wezwij znajomego i wręcz mu pergamin [109]. Na zegarze ustaw bliźniaków i godzinę jedenastą trzydzieści i skorzystaj z otwartego przejścia.


109


VEGA’S TOWER

Zadania:

- znajdź „Kryształ Duszy”

- wróć do „Astrologicznego Zegara”

Ze stołu weź apteczkę. Wyjdź na zewnątrz i przez łańcuch wskocz na wyższy balkon. Pokonaj strażnika. Skorzystaj ze schodów. Na górze zrzuć z wieży przeciwnika, weź rozbieg i przeskocz na sąsiednią wieże [110]. Wespnij się na gzyms i przejdź po nim dookoła wieży. Pokonaj trzech przeciwników, wejdź do pomieszczenia i wybiegnij po schodach do kolejnego okna. Przeskocz na platformę [111].


110

111

Następnie używając bata na kolejną. Teraz po dwóch łańcuchach na następną platformę, po czym chwyć się jedynego łańcucha, wespnij się do góry i wskocz na wieże. Wsiądź do windy [112] i uruchom ją. W centrum zegarowej wieży pociągnij za dźwignię. Wejdź po czerwonej drabinie i użyj kolejnej dźwigni [113].


112

113

Po wylądowaniu zabierz świecącą kulę [114]. Po zwalonej biblioteczce wskocz na drugą, wejdź na balkon, przy użyciu bata rozbijając witraż wskocz na balkon. Chwyć się łańcucha i zejdź po nim na półkę niżej [115]. Skorzystaj z następnego, dzięki niemu wskoczysz do wnętrza wieży. Schodami zbiegnij na dół. Otwórz sobie drzwi i idź do...


114

115


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 43 »