GRY 03/2003  Poradniki « 42 »  

THE ASTROLOGER’S CLOCK : PART 2

Zadania:

- rozwiąż drugą zagadkę „Astrologicznego Zegara”

Znajomemu osobnikowi wręcz tym razem miecz. Następnie wybierz skorpiona i ustaw godzinę trzecią [102]. Przejdź przez otwarte drzwi.


102


THE OBSERVATORY

Zadania:

- znajdź „Manifest Vegi”

- wróć do „Astrologicznego Zegara”

Przejdź przez bramę [103] i wbiegnij schodami do góry. Na samym końcu otworzą się drzwi, z których wyjdzie strażnik. Wejdź do pomieszczenia i przejdź przez drzwi po lewej. Z zaskoczenia wyrzuć strażnika z balkonu przeskocz na łańcuch. Wespnij się nim troszkę do góry i przeskocz na półkę. Z niej wyjdź na wyższą, po czym po kładce na dach. Po obiegnięciu go wyjdź jeszcze wyżej. Pokonaj dwóch strażników, po czym zbiegnij po schodkach na dół. Teraz przy pomocy bata i umieszczonej z boku mostu chimery [104] przeskocz na otaczający obserwatorium drewniany balkon.


103

104

Wejdź do środka. Wyjdź schodami na górę. Ze stołu zabierz lewarek [105] i użyj go na dole uruchamiając tym samym mechanizm. Wejdź z powrotem na górę, spójrz przez teleskop. Następnie podejdź do obrazu z aniołem [106], za nim znajduje się pergamin.


105

106

Wyjdź po drabinie na szczyt teleskopu [107] i zeskocz z niego na dach obserwatorium. Podejdź do kabla [108] i zjedź po nim na dół. Otwórz znajdujące się obok ciebie drzwi, pokonaj strażnika. Kierując się cały czas w dół natkniesz się na kolejnego przeciwnika oraz na źródełko, w którym uzupełnisz zapas wody. Kieruj się przed siebie. Po wyjściu na zewnątrz znajomą drogą skieruj się do...


107

108

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 42 »