GRY 03/2003  Poradniki « 40 »  

Następnie podejdź do półki z książkami w centrum balkonu [084] i przywierając do ściany przejdź po gzymsie do drabiny między regałami [085]. Wyjdź na górę i użyj dźwigni [086].


085

086

Zejdź teraz na dół i uważając na dwóch przeciwników weź książkę z nowo otwartej części pomieszczenia [087]. Wejdź teraz na środkowy poziom balkonów. W jego odnodze użyj dźwigni i przeskocz na drugą stronę. W odnodze użyj książki. W apartamencie zabierz ze stołu mapę. Korzystając z tej samej drogi wróć do głównych pomieszczeń biblioteki. Na dole otwarto przejście. Uważając na strażników skorzystaj z niego [088]. Następnie otwórz drzwi.


087

088


THE ASTROLOGER’S CLOCK

Zadania:

- zdobądź pierwszy z czterech przedmiotów – kluczy, który pozwoli ci dostać się do „Laboratorium Alchemicznego”

- rozwiąż pierwszą zagadkę „Astrologicznego Zegara”

- dostań się do „Alchemicznego Laboratorium”

Z centralnego miejsca sali zabierz koronę [089], po czym błyskawicznie biegnij w stronę zamykających się drzwi. Będzie konieczne użycie przewrotu [090].


089

090

Następnie użyj dźwigni znajdującej się pod zegarem, a wyłaniającej się z płomieni postaci [091] przekaż koronę. Teraz za pomocą trzech dźwigni [092] masz możliwość przestawiania godziny na zegarze. Ramię z księżycem to godziny, słońce – minuty. Wybierz byka i ustaw godzinę czwartą dziesięć. Przejdź przez otwarte drzwi.


091

092

 

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 40 »