GRY 03/2003  Poradniki « 39 »  

Następnie przeskocz na drugą stronę sali. Idź przed siebie do kolejnej dużej sali. Po gzymsie [078] przedostań się na jej drugą stronę i użyj dźwigni, aby przerwać toczące się w doli sali spotkanie [079]. Przy pomocy bata przeskocz na łańcuch [080], wespnij się na jego górną część, a z niego na balkon po prawej stronie.


078

079

Wejdź w drzwi po lewej, tutaj napotkasz opór ze strony czterech przeciwników. Na szafce znajdziesz amunicję oraz nóż do rzucania. Na stoliczku przy oknie natomiast poszukiwany klucz [081].


080

081

Wyjdź teraz z pomieszczenia, przejdź przez drzwi po prawej, zbiegnij po znajomych schodach w dół [082] i przejdź przez drzwi na lewo od nich.


082


THE LIBRARY

Zadania:

- znajdź mapę zamku

- znajdź drogę do „Laboratorium Alchemicznego”

- znajdź przedmiot do otwarcia fałszywej biblioteczki

Wejdź na teren biblioteki i stocz walkę ze strażnikiem. Zejdź na dół po schodach i skieruj się do drzwi po lewej. Znajduję się tam źródełko oraz strażnik. Wróć do głównej sali, podejdź do lewej strony podwyższeń znajdujących się nad kominkiem [083] i wespnij się nich. Następnie przy pomocy bata wskocz na balkon. Pokonaj strażnika. Następnie po drabinie wejdź na wyższy poziom balkonów. Używając bata i żyrandolu przedostań się na drugą stroną.


083

084

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 39 »