GRY 03/2003  Poradniki « 35 »  

Przeskocz po nie na drugą stronę pomieszczenia, po czym kiedy gad będzie już we właściwym miejscu użyj dźwigni [048]. Następnie przeskocz z powrotem na druga stronę pomieszczenia, wbiegnij po schodach na górę i użyj kolejnej dźwigni. Teraz zeskocz do wody, wejdź na dach najniżej położonej klatki, przeskocz na wiszącą obok, a następnie po łańcuchach do kolejnego pomieszczenia z dźwignią [049].


048

049


Użyj jej, po czym przeskocz na łańcuch, a z niego na klatkę po lewej. Z niej na kolejną, a następnie używając dwóch łańcuchów wejdź do pomieszczenia z następną dźwignią. Teraz wróć na łańcuch i na kolejną klatkę po lewej. Z niej przeskocz na sąsiadującą, niżej położoną, a następnie na kolejną ostatnią już niestety tego dnia. Korzystając z łańcucha [050] skocz do ostatniego pomieszczenia z dźwignią [051].


050

051


Skocz do wody, wejdź na ołtarz znajdujący się w centrum sali i podejdź do bożka [052]. Teraz popłyń jak najszybciej w dół i przez jedyny możliwy do sforsowania tunel wypłyń na powierzchnię (maczetą niszcząc pnącza [053]).


052

053


Z powrotem wyjdź na ołtarz i stań w takim miejscu, z którego będziesz miał najbliżej do brzegu [054], na którym znajdowałeś się na samym początku. Wskocz do wody i płynąc jak najszybciej (ze względu na krokodyla) przedostań się na drugi brzeg.


054

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 35 »