GRY 03/2003  Poradniki « 33 »  

Uzupełnij zapas wody i wbiegnij po schodach. Omiń kolejne pułapki – połączenie wyskakujących z ziemi kolców i strzelających strzałek [033]. W centrum pomieszczenia znajduje się dźwignia [034]. Użyj jej.


033

034

Następnie przy pomocy liany opuść się w okolice klatki i udaj się do otwartej bramy [035] (jeśli spadniesz do wody to nie przejmuj się, uważając na krokodyle dopłyń po prostu do brzegu).


035



INTO THE SACRED CAVERNS

Zadania:

- znajdź drogę do sanktuarium wewnątrz świątyni

Schodami udaj się w górę, następnie skręć w lewo. Kiedy zobaczysz szkielet leżący na podeście [036] wejdź na niego i szybko zejdź. Uruchomi się pułapka i w konsekwencji będziesz mógł skorzystać z niej jako z windy [037].


036

037

Następnie zeskocz przez dziurę [038]. Czeka cię szaleńcza jazda w dół. Przeskocz przepaść i skacząc z krańca zjazdu chwyć się skalnej belki [039].


038

039

Następnie przy pomocy bata przedostań się na bezpieczną drugą stronę. Możesz zejść na dół, aby stoczyć walkę z myśliwym i przeszukać paczki. Następnie po jednej z drabin wyjdź na najwyższy poziom i idąc w kierunku wyjścia pokonaj dwóch kolejnych przeciwników.

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 33 »