GRY 03/2003  Poradniki « 32 »  

RIVER OF FANGS

Zadania:

- zlokalizuj wejście do jaskini „Bogini Rzeki”

Biegnij przed siebie. Używając klawiszy kierunku oraz przewrotu pokonaj pułapki w postaci wyskakujących z podłogi kolców [025]. Następnie stocz pojedynek z trzema przeciwnikami. Zbierz porzucony przez jednego z nich rewolwer i przesuń dźwignię [026] .


025

026

Na prawo od otwartych przez ciebie wrót możesz uzupełnić zapas wody. Teraz wyjdź na świeże powietrze. W obozie pokonaj dwóch myśliwych. Przeszukaj paczki w namiotach. Zdobędziesz bardziej pojemną manierkę oraz amunicję do rewolweru. Znajdującego się przed tobą mostu [027] przejść nie sposób. Uważając na krokodyle przepłyń rzeką w dół do samego końca i wyjdź na pierwszy możliwy suchy skrawek lądu. Następnie przeskakując po półkach skalnych [028] przedostań się do wnętrza świątyni.


027

028

Tam stocz kolejną walkę z myśliwymi. Przeszukaj paczki i przesuń dźwignie [029] po dwóch stronach sali. Przez otwarty luk w podłodze [030] wskocz do wody.


029

030


TEMPLE OF THE RIVER GODDESS

Zadania:

- otwórz świątynię „Kouru Watu”

Płyń w jedynym możliwym kierunku i uważając na krokodyle wyjdź na brzeg [031]. W paczce znajdziesz amunicję. Następnie wyjdź po schodach na górę i pokonaj dwóch przeciwników. Przeszukaj kolejne paczki. Następnie użyj dźwigni znajdującej się w centralnym miejscu u podnóża bramy. Po opuszczonej właśnie klatce [032] przeskocz do niedostępnego wcześniej obszaru.


031

032

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 32 »