GRY 03/2003  Poradniki « 30 »  



Ceylon
Gates of The Lost City
The Hunter's Camp
The Paths of The Ancients
The Palace of Forgotten King
River of Fangs
Temple of The River Goddess
Into The Sacred Caverns
The Silent Guardians
The Idol of Kouru Watu

Prague
The Castle Gates
The Dungeon
The Courtyard
The Great Hall
The Library
The Astrologer's Clock #1
The Armory
The Astrologer's Clock #2
The Observatory
The Astrologer's Clock #3
Vega’s Tower
The Astrologer's Clock #4
The Laboratory

Istambul
Istambul Breakout
The Secret of The Mosque #1
The Secret of The Mosque #2
The Sunken Palace
The Gates of Neptune
The Fall of The Sea King
The Kraken’s Lair

Hong Kong
The Golden Lotus #1
The Golden Lotus #2
The Streets of Hong Kong #1
The Streets of Hong Kong #2

Peng Lai Lagoon
The Secret of Peng Lai Lagoon #1
The Secret of Peng Lai Lagoon #2
Iron Cross
The U-Boat Base #1
The U-Boat Base #2
Peng Lai Mountains
The Infiltration
Terror at 2000 Feet
The Airbase
Ascent to Adventure

Black Dragon Fortress
The Black Dragon Fortress
Call to Battle
The Tower of Storms
The Rescue

Temple of Kong Tien
Descent into Darkness
The Catacombs
The Dragon’s Claw
The Shadow of Kong Tien

The Emperor’s Tomb
Tomb of the First Emperor
The Path of Unseen Peril
The Bell of The Dead
Von Beck’s Revenge

The Netherwold
The Pillars of the Underworld
The Hearth of the Dragon
Rise of the Black Emperor

Przejdź do następnego pomieszczenia gdzie rozpraw się z kolejnym przeciwnikiem. W jednej z paczek znajdziesz amunicje do rewolweru. Wyjdź teraz na dziedziniec, w lewej wnęce zaopatrz się w łopatę i stocz walkę z dwoma myśliwymi. Następnie wbiegnij po schodach na wyższy poziom. Używając maczety przez jedno z okien [009] wejdź do wnętrza i uzupełnij zapas wody. Wyjdź i używając bata przedostań się na drugą stronę budowli.


009

010

Przywierając do ściany przejdź po niewielkiej krawędzi [010], następnie kolejny raz użyj bata do przeskoczenia nad przepaścią i niszcząc paczkę, która swoim ciężarem podtrzymywała ramię dźwigu [011] zrzuć to, co na nim wisiało. Zejdź z powrotem na dół i zbierz kolejny artefakt – MAHAVATU MASK [012]. Drugi raz skorzystaj z tej samej drogi i wróć do miejsca, w którym znajduje się opuszczone obecnie ramię dźwigu. Idź przed siebie, napotkasz na zawalającą się pod nogami podłogę.


011

012

Wyjdź po pnączach z dołu i przy pomocy bata przeskocz nad nią. Po chwili kolejny dół, tym razem z kolcami i znów ten sam sposób jego pokonania. Po platformach i schodach zbiegnij na sam dół. Wskocz do wody i przepłyń na druga stronę do miejsca, w którym jest możliwe wyjście na powierzchnię. Znajdziesz tu źródełko z wodą. Następnie przeskocz na znajdującą się po drugiej stronie wody platformę [013]. Następnie wespnij się po półkach skalnych do góry. Uważając na myśliwego skorzystaj z liany i przeskocz na drugą stronę. Maczetą zniszcz pnącza i przygotuj się do walki z uzbrojonym przeciwnikiem. Po jego pokonaniu podnieś z ziemi shotguna. Następnie z otwartego „balkonu” przeskocz na widoczną w dole platformę [014].


013

014

Następnie przy pomocy bata (tym razem równocześnie z podskokiem) pokonaj przepaść. Wbiegnij do środka budynku. Zawali się pod tobą podłoga i wylądujesz w wodzie. Popłyń nią do samego końca, poczym wyjdź na powierzchnię [015]. Po półkach skalnych wyskocz na wyższy poziom. Następnie użyj dźwigni [016] do otwierania drzwi. Pokonaj dwóch przeciwników z bronią palną. Następnie przejdź przez otwarte drzwi.


015

016

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 30 »