GRY 03/2003  Poradniki « 30 »  

Przejdź do następnego pomieszczenia gdzie rozpraw się z kolejnym przeciwnikiem. W jednej z paczek znajdziesz amunicje do rewolweru. Wyjdź teraz na dziedziniec, w lewej wnęce zaopatrz się w łopatę i stocz walkę z dwoma myśliwymi. Następnie wbiegnij po schodach na wyższy poziom. Używając maczety przez jedno z okien [009] wejdź do wnętrza i uzupełnij zapas wody. Wyjdź i używając bata przedostań się na drugą stronę budowli.


009

010

Przywierając do ściany przejdź po niewielkiej krawędzi [010], następnie kolejny raz użyj bata do przeskoczenia nad przepaścią i niszcząc paczkę, która swoim ciężarem podtrzymywała ramię dźwigu [011] zrzuć to, co na nim wisiało. Zejdź z powrotem na dół i zbierz kolejny artefakt – MAHAVATU MASK [012]. Drugi raz skorzystaj z tej samej drogi i wróć do miejsca, w którym znajduje się opuszczone obecnie ramię dźwigu. Idź przed siebie, napotkasz na zawalającą się pod nogami podłogę.


011

012

Wyjdź po pnączach z dołu i przy pomocy bata przeskocz nad nią. Po chwili kolejny dół, tym razem z kolcami i znów ten sam sposób jego pokonania. Po platformach i schodach zbiegnij na sam dół. Wskocz do wody i przepłyń na druga stronę do miejsca, w którym jest możliwe wyjście na powierzchnię. Znajdziesz tu źródełko z wodą. Następnie przeskocz na znajdującą się po drugiej stronie wody platformę [013]. Następnie wespnij się po półkach skalnych do góry. Uważając na myśliwego skorzystaj z liany i przeskocz na drugą stronę. Maczetą zniszcz pnącza i przygotuj się do walki z uzbrojonym przeciwnikiem. Po jego pokonaniu podnieś z ziemi shotguna. Następnie z otwartego „balkonu” przeskocz na widoczną w dole platformę [014].


013

014

Następnie przy pomocy bata (tym razem równocześnie z podskokiem) pokonaj przepaść. Wbiegnij do środka budynku. Zawali się pod tobą podłoga i wylądujesz w wodzie. Popłyń nią do samego końca, poczym wyjdź na powierzchnię [015]. Po półkach skalnych wyskocz na wyższy poziom. Następnie użyj dźwigni [016] do otwierania drzwi. Pokonaj dwóch przeciwników z bronią palną. Następnie przejdź przez otwarte drzwi.


015

016

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 30 »