GRY 06/2003  Poradniki « 82 »  



Wprowadzenie
Porady ogólne

[Foreign Lands]
Complex Exterior
Containment Facility

[Public Information Building]
Lobby Level
Admin Area
Propaganda Studios
In the Rain
To the Rooftop

[Shrike's Wild Ride]
Search and Destroy
Aerial Encounters
Brothers-in-arms

[Underground]
Alone in the Dark
The Train! The Train!
Rush Hour
The Bridge

[Tank on the Town]
Tank Gunner
Traffic Congestion
Road to Citadel

[Sopot's Citadel]
Break In
Main Gate
Ammo Dump
Battle Armor
Hot Pursuit
Missile Silo

[Hanging in the 'Hood]
Mean Streets
High Rise Hell
Death From Above
High Rent District
In the Back Alleys

[Dancing with the Dead]
Cemetery
Catacombs
Cathedral

[A River Runs to it]
On the Docks
Inside the Submarine
Dive! Dive! Dive!
The Right Way In

[Inside the Nano Base]
Industrial Processing
Repta Reunion
Having a Blast
No Place Like Home
The Nano Elite
Reprocessed

[In Sopot's Deadly Embrace]
Inside the Statue
Towards the Flame
The Final Battle

[In Sopot's Deadly Embrace] The Final Battle


Zapobiegnij ucieczce Molov’a.

To najtrudniejszy moment w grze – walka z finałowym bossem. Nie masz możliwości użycia żadnego wspomagającego sprzętu, a przeciwnik jest trudny do pokonania – najpierw walczysz z mechem, a potem samym Molov’em. Jak tylko zacznie się misja, powinieneś mieć w ręku rakietnicy i od razu odpalić jedna rakietę w cel. Potem włącz namierzanie i biegając zasłonięty ścianą pośrodku strzelać co chwila w mecha.



Zbieraj od razu apteczkę i naboje do rakietnicy (potrzebujesz około 4 magazynków), gdyż za jakiś czas na ich miejsce pojawia się po zebraniu nowe. Gdy wpakujesz w mecha odpowiednią ilość amunicji, wyjdzie z niego Molov i to jemu będzie trzeba stawić czoła. Uważaj na jego railguna, jest bardzo niebezpieczny z tą bronią. Skorzystaj z granatnika by go wykończyć. Potem tylko podbiegnij do statku i gra dobiegnie końca.



 

 


Gratulacje! Ukończyłeś RF2 na poziomie HARD!

 

 

 

 

 

 

Index GRY 06/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 82 »