GRY 06/2003  Poradniki « 51 »  



Wprowadzenie
Porady ogólne

[Foreign Lands]
Complex Exterior
Containment Facility

[Public Information Building]
Lobby Level
Admin Area
Propaganda Studios
In the Rain
To the Rooftop

[Shrike's Wild Ride]
Search and Destroy
Aerial Encounters
Brothers-in-arms

[Underground]
Alone in the Dark
The Train! The Train!
Rush Hour
The Bridge

[Tank on the Town]
Tank Gunner
Traffic Congestion
Road to Citadel

[Sopot's Citadel]
Break In
Main Gate
Ammo Dump
Battle Armor
Hot Pursuit
Missile Silo

[Hanging in the 'Hood]
Mean Streets
High Rise Hell
Death From Above
High Rent District
In the Back Alleys

[Dancing with the Dead]
Cemetery
Catacombs
Cathedral

[A River Runs to it]
On the Docks
Inside the Submarine
Dive! Dive! Dive!
The Right Way In

[Inside the Nano Base]
Industrial Processing
Repta Reunion
Having a Blast
No Place Like Home
The Nano Elite
Reprocessed

[In Sopot's Deadly Embrace]
Inside the Statue
Towards the Flame
The Final Battle

Bonus: Zniszcz wieżę wodną.

Przy drugim battle armor zauważysz w górze, w tle, wieżę wodną. Strzel w nią, by zaliczyć to zadanie. Jednak pamiętaj, by zrobić to odpowiednio szybko, bo potem nie będzie to możliwe ze względu na ograniczony ruch działem wielkiego kalibru w pionie. Załatw pozostałych przy życiu wojaków oraz mecha, nim skręcisz w lewo.


Bonus: Zniszcz obie budki strażników.

Przed Tobą brama prowadząca do Cytadeli oraz dwie budki strażnicze po obu jej stronach. Rozwal je z działa dużego kalibru, by załatwić to zadanie. W ten sposób pozbędziesz się również siedzących w nich wojaków. Wjedziesz na krętą ścieżkę.




Bonus: Odetnij zasilanie od Cytadeli.


Bonus: Zniszcz wszystkie battle armor.

Zaraz na jej początku zobaczysz w tle, z prawej strony drogi słupy zasilające. Zniszcz jeden z nich, by zaliczyć dodatkowe zadanie. Warto zająć się również drugą wieżyczką, gdyż to przyda się do następnego. Teraz skup się na ostatnim battle armor. Jeśli zniszczyłeś poprzednie, kolejne bonusowe zadanie zaliczone.




Bonus: Zniszcz wszystkie gunshipy.


Bonus: Zniszcz transportowiec.


Bonus: Zniszcz wszystkie wieże elektryczne.

Jeśli zdjąłeś tego na początku misji i zajmiesz się dwoma, napotkanymi przed i w tunelu, kolejny bonus w kieszeni. Wyjeżdżając z tunelu zniszcz statek transportowy, który będzie wysadzał żołnierzy. Kolejne zadanie z głowy. Jeśli przed tunelem zniszczyłeś trzy wieże elektryczne, to za nim pozostaje zdjąć jedną i kolejny bonus wykonany.



Znajdziesz się przed barakami. Strzelaj do każdego wojaka, który zdecyduje się wyjść i stawić Ci czoło. Zaraz ruszycie dalej, do celu podróży. Gdy znajdziesz się przed cytadelą, Twój kierowca zrobi w murze porządną dziurę, co zakończy definitywnie tę misję.


 

»

Index GRY 06/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 51 »