GRY 02/2003  Poradniki « 67 »  



Biuro Tony’ego, Korytarz, Magazynek
Kanały, Korytarz, Parter, Biuro Tony’ego
Parter
Wejście do Parku Halloween, Park Halloween
Namiot Kobiety z Brodą, Garderoba, Wielka głowa
Skrzyżowanie, Piraci, Tawerna pod Wąsatym Morsem
Gra w 13 Dyń, Zamek
Diabelski Młyn, Plac Centralny, U Siłacza
Skazaniec i Timothy, Klatka Bestii, Romantyczny Zakątek, Śmiechozol
Kram Mortimera, WC
Pizzeria, Fontanna Czarownic, Tunel Miłości, Budka z hot-dogami, Budka z hot-dogami, U Siłacza
Wielka Głowa, Komórka na skrzyżowaniu
Tunel Miłości, Piraci, Kajuta kapitana
Śmietnisko, Kapitan Woodward, Tawerna pod Wąsatym Morsem, Bestia, Kram Mortimera
Aparat fotograficzny, Romantyczny Zakątek, Tawerna Pod Wąsatym Morsem, Składacz organów
Czarodziej Lorenz, Pizzeria, Plac przy Diabelskim Młynie
Zamek, Statua i Wyobrażenie
Foyer, Kuchnia
Wieża, Smok
Studnia Życzeń, Komnaty zamkowe
Katapulta
Wielka Dynia, Łebster O’Dyniec

59. Wielka Dynia

Przeszedłem w okolice katapulty, maszyny i zielonego włazu. Do machiny przyłożyłem “odlew” buźki pani gospodyni. Drzwi się otworzyły. Znalazłem się na gigantycznej dyni. Ruszyłem na poszukiwanie mojego psa. Znalazłem go błyskawicznie, zawieszonego na linie, pilnowanego złowrogim okiem kamery.



Musiałem jakoś przechytrzyć strażnika...



Na głowę Pantaloniarza nałożyłem trochę owczej “wełny” i rozhuśtałem go mocno. Dozorca został błyskawicznie zahipnotyzowany. Pociągnąłem za dźwignię i uwolniłem mojego wiernego druha. Poleciłem mu zejść na dół, a sam włożyłem “klucz – klamkę” do otworu i wyszedłem...




60. Łebster O’Dyniec

Na spotkanie z Łebsterem O’Dyńcem... Ku rozwiązaniu największej zagadki mojego życia...

A potem wydarzenia potoczyły się już błyskawicznie, aż do szczęśliwego... KOŃCA

 

»

Index GRY 02/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 67 »