GRY 02/2003  Poradniki « 46 »  



Biuro Tony’ego, Korytarz, Magazynek
Kanały, Korytarz, Parter, Biuro Tony’ego
Parter
Wejście do Parku Halloween, Park Halloween
Namiot Kobiety z Brodą, Garderoba, Wielka głowa
Skrzyżowanie, Piraci, Tawerna pod Wąsatym Morsem
Gra w 13 Dyń, Zamek
Diabelski Młyn, Plac Centralny, U Siłacza
Skazaniec i Timothy, Klatka Bestii, Romantyczny Zakątek, Śmiechozol
Kram Mortimera, WC
Pizzeria, Fontanna Czarownic, Tunel Miłości, Budka z hot-dogami, Budka z hot-dogami, U Siłacza
Wielka Głowa, Komórka na skrzyżowaniu
Tunel Miłości, Piraci, Kajuta kapitana
Śmietnisko, Kapitan Woodward, Tawerna pod Wąsatym Morsem, Bestia, Kram Mortimera
Aparat fotograficzny, Romantyczny Zakątek, Tawerna Pod Wąsatym Morsem, Składacz organów
Czarodziej Lorenz, Pizzeria, Plac przy Diabelskim Młynie
Zamek, Statua i Wyobrażenie
Foyer, Kuchnia
Wieża, Smok
Studnia Życzeń, Komnaty zamkowe
Katapulta
Wielka Dynia, Łebster O’Dyniec

To miała być szczególna noc, moja noc... Noc, podczas której cały świat miał się dowiedzieć, że Tony Tough, nieznany jeszcze nikomu detektyw z Agencji “Wallen & Wallen Investigations” zdołał wyśledzić nikczemnika, kryjącego się za tymi okrutnymi zbrodniami. Postanowiłem, że właśnie dzisiaj ujawnię, jakiż to zbrodniarz dopuścił się kradzieży słodyczy Bogu ducha winnym dzieciom... Ta noc, ostatni dzień października... Halloween...


1. Biuro Tony’ego

Czas zacząć działać. Nie może być już tak dłużej... Kradzieże słodyczy zaczynały stawać się poważnym problemem. Jak tak dalej pójdzie... Strach myśleć. Pora wziąć się do roboty i pokazać wszystkim, że Agencja “Wallen & Wallen Investigations” nie popełniła błędu zatrudniając Tony’ego Tough na stanowisku detektywa. Muszę się skupić i jeszcze raz wszystko dokładnie przemyśleć. Skupić się... Tylko jak, skoro Pantaloniarz ciągle coś żre...?! Kto to jest Pantaloniarz? Czyżbym wam jeszcze nie przedstawił mojego... hm mm, psa? Ładny, prawda? Dobra, psie, a teraz się wynoś, nie mam czasu dla ciebie, a poza tym rozpraszasz mnie. Poszedł sobie... I dobrze. A może... byłem dla niego trochę za ostry? W końcu to dobra psina. Zostawił swoją “torebkę słodyczy”. Zabiorę ją... A nuż ktoś ukradnie... Dobra, czas ruszać. Otworzyłem drzwi i wyszedłem z biura...




2. Korytarz

Przepraszam, czy nikt tu już nie sprząta?! Co za bałagan... Zauważyłem, że przy schodach leży “skrawek papieru”. Coś było na nim napisane... Ale brakowało początku. Szkoda... Otworzyłem drzwi naprzeciwko.


3. Magazynek

Znalazłem się w podręcznym magazynku sprzątaczki. Ciekawe, kiedy tu była po raz ostatni... Na drzwiach zauważyłem zawieszony paskudny “fioletowy fartuch” cały upstrzony kwiatkami. Prawdziwy detektyw nigdy nie wie, kiedy jakaś rzecz może mu się przydać, więc i to okrycie zabrałem. Nieopodal szafy, na ścianie, zauważyłem kolejny “skrawek papieru”, a kiedy połączyłem go w całość wraz z tym znalezionym na korytarzu, mogłem zapoznać się z treścią informacji na nim zawartej. Hm, ciekawe... Strój pastereczki? Fartuch mam, do tego jakaś peruka... Hm, może w szafie znajdę jakieś ciekawe stroje. Kiedy spróbowałem otworzyć drzwi...

 

»

Index GRY 02/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 46 »