GRY 02/2003  Poradniki « 48 »  



Biuro Tony’ego, Korytarz, Magazynek
Kanały, Korytarz, Parter, Biuro Tony’ego
Parter
Wejście do Parku Halloween, Park Halloween
Namiot Kobiety z Brodą, Garderoba, Wielka głowa
Skrzyżowanie, Piraci, Tawerna pod Wąsatym Morsem
Gra w 13 Dyń, Zamek
Diabelski Młyn, Plac Centralny, U Siłacza
Skazaniec i Timothy, Klatka Bestii, Romantyczny Zakątek, Śmiechozol
Kram Mortimera, WC
Pizzeria, Fontanna Czarownic, Tunel Miłości, Budka z hot-dogami, Budka z hot-dogami, U Siłacza
Wielka Głowa, Komórka na skrzyżowaniu
Tunel Miłości, Piraci, Kajuta kapitana
Śmietnisko, Kapitan Woodward, Tawerna pod Wąsatym Morsem, Bestia, Kram Mortimera
Aparat fotograficzny, Romantyczny Zakątek, Tawerna Pod Wąsatym Morsem, Składacz organów
Czarodziej Lorenz, Pizzeria, Plac przy Diabelskim Młynie
Zamek, Statua i Wyobrażenie
Foyer, Kuchnia
Wieża, Smok
Studnia Życzeń, Komnaty zamkowe
Katapulta
Wielka Dynia, Łebster O’Dyniec

8. Parter

Nieopodal stało dwóch, najwyraźniej czymś rozbawionych inspektorów, znanych mi jako Dudley i Butch. Nieciekawe typki...



Tak jak przypuszczałem rozmowa z nimi nie dała pożądanych efektów. Dowcipnisie... Za nimi, na podłodze odnalazłem “szalik”, należący bez wątpienia do Pantaloniarza.



Biedne psisko... Gdzież on, ach gdzie...? Obok szafy ze zdobytymi przez agentów wyróżnieniami i nagrodami (zobaczycie, kiedyś tam będą i moje trofea), moją uwagę przykuła “koperta”. Ciekawość pchnęła mnie do tego, by przeczytać znajdujący się wewnątrz list. Porwanie! Pantaloniarz! Świat zawirował mi przed oczami...

 

»

Index GRY 02/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 48 »