GRY 02/2003  Poradniki « 57 »  



Biuro Tony’ego, Korytarz, Magazynek
Kanały, Korytarz, Parter, Biuro Tony’ego
Parter
Wejście do Parku Halloween, Park Halloween
Namiot Kobiety z Brodą, Garderoba, Wielka głowa
Skrzyżowanie, Piraci, Tawerna pod Wąsatym Morsem
Gra w 13 Dyń, Zamek
Diabelski Młyn, Plac Centralny, U Siłacza
Skazaniec i Timothy, Klatka Bestii, Romantyczny Zakątek, Śmiechozol
Kram Mortimera, WC
Pizzeria, Fontanna Czarownic, Tunel Miłości, Budka z hot-dogami, Budka z hot-dogami, U Siłacza
Wielka Głowa, Komórka na skrzyżowaniu
Tunel Miłości, Piraci, Kajuta kapitana
Śmietnisko, Kapitan Woodward, Tawerna pod Wąsatym Morsem, Bestia, Kram Mortimera
Aparat fotograficzny, Romantyczny Zakątek, Tawerna Pod Wąsatym Morsem, Składacz organów
Czarodziej Lorenz, Pizzeria, Plac przy Diabelskim Młynie
Zamek, Statua i Wyobrażenie
Foyer, Kuchnia
Wieża, Smok
Studnia Życzeń, Komnaty zamkowe
Katapulta
Wielka Dynia, Łebster O’Dyniec

33. Wielka Głowa

Wrzuciłem “dolara” do otworu i mechanizm zadziałał... a ja po czerwonym dywanie wszedłem do środka. Spotkałem tam czarodzieja Lorenza, który zaoferował mi swoją pomoc w odnalezieniu Pantaloniarza, jednakże nie miał czasu na to, by odszukać składniki potrzebne do sporządzenia eliksiru dalekowidzenia. A bez niego, ani rusz... Nie pozostało mi nic innego jak wziąć od czarodzieja “formułę” i samemu odnaleźć: mleko, kawę, sok owocowy, pęcherz żółciowy Kamaro, ostrą paprykę i dużą wiśnię... Czas ruszać na poszukiwania. A zacznę od...




34. Komórka na skrzyżowaniu

Drzwi wciąż były zamknięte. Ostrożnie wsunąłem pod nie “formułę” od czarodzieja i przy pomocy “zamrożonej dżdżownicy” wypchnąłem klucz. Teraz mogłem już wejść do środka.



Rozejrzałem się dookoła. Moją uwagę przykuł ogromny kawał szynki zwisający na linie nad akwarium z piranią... A jakby tak ten supełek... Wziąłem “butelkę” i roztłukłem ją na marmurowym popiersiu, a następnie przeciąłem supeł. Wystarczył ułamek sekundy, by po chwili z akwarium wypadła oczyszczona idealnie “kość”. Pociągnąłem teraz za dźwignię i...

Zobaczyłem ciemność... DOS-ową ciemność... Wsunąłem kość w otwór drugiej dźwigni i oto.. stała się jasność. Gdzie ja jestem? W komórce?!

Zabrałem stojącą na korytarzu puszkę ze “śnieżnobiałą farbą” i wszedłem po schodach na górne piętro. Drzwi z numerem 205 ktoś przytrzymywał od środka, zaś w pokoju nr 206 znalazłem “małą lalkę” i “środek nasenny” w szufladzie komody. A pokój 207... Miła staruszka od kotka... Zszedłem w dół i wyszedłem na zewnątrz przez drzwi opatrzone napisem “Exit”... Wyjście z komórki?! Wróciłem teraz do...

 

»

Index GRY 02/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 57 »