GRY 02/2003  Poradniki « 58 »  



Biuro Tony’ego, Korytarz, Magazynek
Kanały, Korytarz, Parter, Biuro Tony’ego
Parter
Wejście do Parku Halloween, Park Halloween
Namiot Kobiety z Brodą, Garderoba, Wielka głowa
Skrzyżowanie, Piraci, Tawerna pod Wąsatym Morsem
Gra w 13 Dyń, Zamek
Diabelski Młyn, Plac Centralny, U Siłacza
Skazaniec i Timothy, Klatka Bestii, Romantyczny Zakątek, Śmiechozol
Kram Mortimera, WC
Pizzeria, Fontanna Czarownic, Tunel Miłości, Budka z hot-dogami, Budka z hot-dogami, U Siłacza
Wielka Głowa, Komórka na skrzyżowaniu
Tunel Miłości, Piraci, Kajuta kapitana
Śmietnisko, Kapitan Woodward, Tawerna pod Wąsatym Morsem, Bestia, Kram Mortimera
Aparat fotograficzny, Romantyczny Zakątek, Tawerna Pod Wąsatym Morsem, Składacz organów
Czarodziej Lorenz, Pizzeria, Plac przy Diabelskim Młynie
Zamek, Statua i Wyobrażenie
Foyer, Kuchnia
Wieża, Smok
Studnia Życzeń, Komnaty zamkowe
Katapulta
Wielka Dynia, Łebster O’Dyniec

35. Tunel Miłości

Kiedy ubrałem znalezioną “laleczkę” w “różowy szlafroczek” bez trudu zdołałem przekonać Isabell, iż wybieram się na miłosną randkę. Wręczyła mi “lizaka” i ruszyłem... Niezapomniane przeżycie...


36. Piraci

Najpierw musiałem pozbyć się papugi. Zmieszałem “gumę do żucia” ze “skórka chleba” i podałem ten wiktuał, jako kanapkę z krewetką, papudze... Teraz już nie przemówi... A ja mogłem wejść do...




37. Kajuta kapitana

W środku znalazłem leżący na łóżku “dziennik” kapitana. Z tych kilku zachowanych kartek dowiedziałem się straszliwą historię o tym, jak to kapitan przegrał w karty z admirałem Wallenem własną nogę. Pod oknem moją uwagę przykuł odstający kawałek pasiastej tapety. Kiedy dokładnie się jej przyjrzałem, okazało się iż to jest mapa... “mapa skarbów”...



Obejrzałem ją ponownie i w wyniku starannych wyliczeń odkryłem miejsce ukrycia skarbów, oznaczone znakiem X. Jeszcze jeden rzut oka na ten znak X i już wiedziałem...

 

»

Index GRY 02/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 58 »