GRY 01/2003  Poradniki « 80 »  



Tytuł części: strona:
Wprowadzenie
[TCA HQ] Avalon
[TCA HQ] Tutorial
[Atlantis] Pierwsza wizyta
[Sanctuary] Mining Complex Entrance
[Sanctuary] Mining Complex
[Sanctuary] Power Plant
[Sanctuary] Speedship Crash Site
[Atlantis] Załoga
[Hell] Descent
[Hell] Discovery
[Hell] Desolation
[Hell] Disclosure
[Atlantis] Problemy dowództwa
[Acheron] Outside the Terraforming Plant
[Severnaya] Waterfront
[Atlantis] Problemy techniczne
[Kalydon] Oboius Repair Facility
[Sulferon] Secret Izanagi Facility
[Sulferon] Defend
[Atlantis] Aida
[Janus] Outside Polaris
[Janus] Polaris Entrance
[Janus] Polaris Geologics Research
[Janus] Polaris Geologics Research Exterior
[Janus] Polaris Geologics Research Rooftop
[Atlantis] Czynna służba
[Na Koja Abad]
[Na Koja Abad] Izanagi Xeno Research Facility
[Na Koja Abad] Excavation
[Atlantis] Ostatnia stacja
[NC962VIII] Suspicion
[NC962VIII] Scrutiny
[NC962VIII] Subjugation
[NC962VIII] Subordination
[NC962VIII] Solitude
[Atlantis] Powrót do domu
[Avalon]
[The Dorian Gray] The Vault
[The Dorian Gray]

[Severnaya] Waterfront


Skontaktuj się z pozostałymi przy życiu Marines.

Uchroń Marines przed atakującymi.

Zaczynasz na piaszczystej plaży. W oddali widać wielką tamę – to do jej wnętrza należy się dostać. Na razie ruszaj w prawo, gdzie dwójka komandosów walczy o swe życie z wrogimi wojakami. Wspomóż ją! Zabierz z ciała jednego z komandosów broń i podejdź do drugiego, by z nim porozmawiać.



Infiltruj tamę.

Znajdź i uzbrój pierwszy ładunek.

Po rozmowie ruszaj zboczem do góry. Droga prowadząca pomiędzy wielkimi skałami zakończy się sporym, otwartym terenem z widokiem na kładkę prowadzącą do wejścia do tamy. Zdejmij pilnujących jej dwóch wojaków i ruszaj pod główne wrota. Nie zapomnij zdjąć snajperów stojących w oknach!



Niestety główne wejście jest zamknięte. Nic straconego, zejdź niżej po drabinie umieszczonej z lewej i dalej w dół, aż do kanałów odprowadzających wodę z wnętrza tamy. Uważając na rwący prąd zdejmij czekających w środku przeciwników i zajmij się umieszczoną na kładce nad kanałem wieżyczką.



Ruszaj pod prąd aż do drabinki umieszczonej z prawej. Wdrap się na górę, przejdź po kładce na drugą stronę i wejdź przez otwarte wrota do wnętrza struktury. Znajdziesz się przy schodach prowadzących wyżej. Nie idź dalej nimi, gdyż ta droga jest zablokowana, a będziesz musiał dodatkowo stawić czoła kilku wojakom.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 80 »