GRY 01/2003  Poradniki « 99 »  



Tytuł części: strona:
Wprowadzenie
[TCA HQ] Avalon
[TCA HQ] Tutorial
[Atlantis] Pierwsza wizyta
[Sanctuary] Mining Complex Entrance
[Sanctuary] Mining Complex
[Sanctuary] Power Plant
[Sanctuary] Speedship Crash Site
[Atlantis] Załoga
[Hell] Descent
[Hell] Discovery
[Hell] Desolation
[Hell] Disclosure
[Atlantis] Problemy dowództwa
[Acheron] Outside the Terraforming Plant
[Severnaya] Waterfront
[Atlantis] Problemy techniczne
[Kalydon] Oboius Repair Facility
[Sulferon] Secret Izanagi Facility
[Sulferon] Defend
[Atlantis] Aida
[Janus] Outside Polaris
[Janus] Polaris Entrance
[Janus] Polaris Geologics Research
[Janus] Polaris Geologics Research Exterior
[Janus] Polaris Geologics Research Rooftop
[Atlantis] Czynna służba
[Na Koja Abad]
[Na Koja Abad] Izanagi Xeno Research Facility
[Na Koja Abad] Excavation
[Atlantis] Ostatnia stacja
[NC962VIII] Suspicion
[NC962VIII] Scrutiny
[NC962VIII] Subjugation
[NC962VIII] Subordination
[NC962VIII] Solitude
[Atlantis] Powrót do domu
[Avalon]
[The Dorian Gray] The Vault
[The Dorian Gray]

[NC962VIII] Scrutiny


Ruszaj przed siebie. Gdy dotrzesz do zwężenia, zaczną kolejno wyskakiwać mechaniczne istoty, znane Ci już z poprzedniej misji. Załatw je laserem – dwa strzały wystarczą by... troszkę zmodernizować strukturę ich obwodów. Ruszaj dalej, zatrzymując się przy składzie amunicji oraz ciał wizytatorów.



Sprawdź, dlaczego Drakkowie zbierają ciała organicznych gatunków.

Ruszaj dalej przez wielkie wrota. Trafisz do większej sali z dziwną, przeźroczystą strukturą pośrodku początkowego tunelu. To stwory naprawiające zepsute roboty – jeśli ich do końca nie zniszczysz, zostaną naprawione i będą znowu siać spustoszenie. Gdy podejdziesz dalej, pojawią się dwa takie okazy.



Zniszcz jednostki Drakków, by otworzyć wrota.

Zadanie trudne, ale z granatnikiem wykonalne. Załatw wrogie jednostki i wybierz jedne z dwóch wrót, by przejść dalej. Gdy zajmiesz się napotkanymi jednostkami, dotrzesz w końcu do sali z jeszcze jednym stworem. Zeskocz tu na niższy schodek i stąd na platformę z przeźroczystą strukturą.



Teraz skorzystaj z jednego z dwóch korytarzy – oba łączy przecinający je dłuższy korytarz, z dwoma robotami w środku. Gdy je załatwisz, wciśnij umieszczone na jego końcach przyciski i skorzystaj z dziwnej „windy” by wjechać wyżej (gdy na nią wejdziesz, naciśnij skok, by nie wrzuciło Cię z drugiego wejścia). Uważaj na czyhającego tu robota. Na górze przejdź na mostek i dalej do wielkich wrót. To koniec tej części.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 99 »